Regisztráció    Belépés    Fórum    Keresés    GyIK

Fórum kezdőlap » Trial építések » 1.55




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Tamiya MF-01X meets NIKKO Toyota Hilux
 Hozzászólás Elküldve: szer. aug. 09, 2017 1:47 pm 
Bója kerülgető
Avatar

Csatlakozott: szomb. szept. 17, 2016 8:16 am
Hozzászólások: 216
Tartózkodási hely: Budapest
Sziasztok!

Itt, az 1.55-ös szekcióban éppen hogy csak elkövetett CR01-alapú (unortodox) építésem fényében úgy éreztem, hogy kell egy IGAZI, csecsebecse-szkélecske autómnak is szerepelnie, ami TÉNYLEG kimeríti az 1.55-ös méretű kerekek és gumik adta lehetőségeket.

Kiváló alanynak tűnt ehhez a vállalkozáshoz az eleddig CC01-en lakó Nikko Hilux-om. Tudom, hogy a világban szerte-széjjel sokan építettek CC01+Nikko hibrid Hiluxokat. Azonban MF-01X-re sokkal kevesebben (én nem találkoztam még eggyel sem). Pedig a 239 mm-es gyári tengelytáv több, mint ideálissá teszi az MF-01X-et.

Kezdődjön az építés!

Hozzávalók:
- MF-01X roller, full csapágyazva, fémmechanikájú szervóval;
- Yeah Racing alumínium "szeretetcsomag" az MF-01X-hez (igen!!!, ez az ún. long-span készlet);
- 80T motor;
- Nikko Hilux bódé;
- RC4WD 1.55 Yota kerekek;
- RC4WD 1.55 Baja MTZ gumik (84 mm külső átmérő).

Kép

(Ha esetleg valaki már régóta szeretett volna, vagy épp most kívánta meg a Nikko Hilux karosszériát, annak van egy jó hírem: sikerült túlteljesítenem régi ambíciómat egy ilyen beszerzésére, s jelenleg 3 db van a birtokomban. Ebből 1 db-ot hajlandó vagyok eladni. Akit érdekel, keressen privátban.)

Üdv: I.


Vissza a tetejére 
   
 
 Hozzászólás Elküldve: pén. aug. 18, 2017 7:18 am 
Bója kerülgető
Avatar

Csatlakozott: szomb. szept. 17, 2016 8:16 am
Hozzászólások: 216
Tartózkodási hely: Budapest
A tengelytáv meghosszabbítása és a feljavított futómű összeszerelése következett.

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Látható, hogy az épkézláb terepezéshez elengedhetetlen "hasplasztikát" még nem végeztem el az alvázon. Ennek oka, hogy - mint minden építésemnél - minél hamarabb látni akarom az összképet. Meg szeretnék bizonyosodni arról, hogy az alap elgondolás jó volt-e; érdemes-e kitartani a koncepció mellett.

Kép

Kép

Kép

Kép


A karosszéria rögzítés módját és magasságát még nem találtam ki. Itt csak a "mock-up" erejéig helyeztem fel.
Nekem nagyon tetszik az összhatás, elégedett vagyok.

Következő lépések:
- motorcsere
- hasplasztika (ezzel egy időben valószínűleg a szervót is át kell helyezni)
- diffik lezárása (hőre lágyuló ragasztóval próbálkozom majd, ami végső soron oldható kötés; tartósságát majd az idő megmutatja)
- karosszéria rögzítése és akkutartó kialakítása

Üdv: I.


Vissza a tetejére 
   
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2 hozzászólás ] 

Fórum kezdőlap » Trial építések » 1.55


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég

 
 

 
Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség