| Szerző | Üzenet | 
	
	
	
		| Latya | 
			
			
				|   Elküldve:  pén. feb. 17, 2012 6:07 am  |  | 
	
		|  | 
			
				| a stompers-el jól néz ki valóban bár elég sötét a kép... 
 
 |  | 
	
		|    |      | 
	|  | 
	
	
		| Csulik | 
			
			
				|   Elküldve:  pén. feb. 17, 2012 6:32 pm  |  | 
	
		| 
			
			| Bója kerülgető |  |  |  Csatlakozott: hétf. jan. 23, 2012 2:48 pm
 Hozzászólások: 241
 Tartózkodási hely: székesfehérvár
 | 
			
				| Nekem a rock Stompers-al tetszik a legjobban! _________________
 Team Gerilla Drift
 
 
 |  | 
	
		|    |   | 
	|  | 
	
	
		| Radzsbi | 
			
			
				|   Elküldve:  pén. feb. 17, 2012 9:31 pm  |  | 
	
		| 
			
			| Bója kerülgető |  |  |  Csatlakozott: hétf. jan. 23, 2012 5:41 pm
 Hozzászólások: 276
 Tartózkodási hely: Üröm, Bp. III. ker. mellett
 | 
			
				| Készítek még majd pár képet. Bár majd ha terepre kerül, úgy is az ottani teljesítmény alapján válik ki a maradandó...
 
 
 |  | 
	
		|    |   | 
	|  | 
	
	
		| Radzsbi | 
			
			
				|   Elküldve:  hétf. feb. 20, 2012 9:10 pm  |  | 
	
		| 
			
			| Bója kerülgető |  |  |  Csatlakozott: hétf. jan. 23, 2012 5:41 pm
 Hozzászólások: 276
 Tartózkodási hely: Üröm, Bp. III. ker. mellett
 | 
			
				| Lecsaptam az első lökös csücskéből kicsit, hogy ne akadjon a gumiba.Így a Mud Trashers tűrhető módon "elfér" alatta, de azért hozzáér a szélesítéshez.
 
 A Rock Stompers-hez vagy nagyon meg kell emelni a kasznit, vagy kell a nagyobb szélesítés...
 
 
 |  | 
	
		|    |   | 
	|  | 
	
	
		| Radzsbi | 
			
			
				|   Elküldve:  hétf. márc. 05, 2012 12:01 am  |  | 
	
		| 
			
			| Bója kerülgető |  |  |  Csatlakozott: hétf. jan. 23, 2012 5:41 pm
 Hozzászólások: 276
 Tartózkodási hely: Üröm, Bp. III. ker. mellett
 | 
			
				| A hétvégi tesztek kihozták, hogy nem megfelelő a súlypont. Így az elektronikát előre költöztettem a csörlő szervó kivételével. Ugyanakkor a csörlő vígan teszi a dolgát. Nem bivaly, de meghúzza annyira a kocsit, hogy tudjon ismét kapaszkodni a kerék, vagy ne billenjen hátra egy meredek emelkedőn a rövid tengelytáv miatt. A súlypont miatt a pótkerék versenyen nem marad fent. Viszont bekerült a csomagtartó részbe egy ládikó, mert kötelező vagy miaszösz.    Ugyanakkor nagy szükségét érzem a nagyobb átmérőjű guminak, így már a bal első gyári sárvédő-szélesítés néhány órája le is került, és vár a sorára egy dingóé. Ha ügyesen rakom fel, talán néhány mm-t visszaadhatok a tengelytávnak. Persze ez hátul is meg lesz ejtve. Ezen kívül a gép jól mozog, elégedett vagyok vele első nekifutásra. Ha lesz elég időm, a műanyag tetőt mint súlyt leszerkesztem róla, kap egy minimál csővázat, és arra egy laza csapott ponyvát. A beltér nem az erősségem, azt ne várjatok tőlem. Üdv: Radzsbi
 
 |  | 
	
		|    |   | 
	|  | 
	
	
		| Radzsbi | 
			
			
				|   Elküldve:  kedd márc. 06, 2012 12:35 am  |  | 
	
		| 
			
			| Bója kerülgető |  |  |  Csatlakozott: hétf. jan. 23, 2012 5:41 pm
 Hozzászólások: 276
 Tartózkodási hely: Üröm, Bp. III. ker. mellett
 | 
			
				| Nos íme képekben: Hétvégi teszt triálkodás társaságban:     Aztán előkerült a sikító:       Aztán végül ilyen lett:   Ennyivel hátrébb kellett tenni a hátsó tengelyt:   Miután ezt megejtettem a tengelytávom 258mm-re nőtt. Azaz a slide cső visszakerülhetett a küszöb alá. Furán mutat, de kell.   Végül hátul 5mm-rel feljebb emeltem a kasznit. Összes kép: http://www.rcpilot.hu/gall/auto/389/201 ... t_scx.html Üdv:Radzsbi
 
 |  | 
	
		|    |   | 
	|  | 
	
	
		| batkaaa | 
			
			
				|   Elküldve:  kedd márc. 06, 2012 1:41 pm  |  | 
	
		| 
			
			| Pályabejáró |  |  |  Csatlakozott: csüt. feb. 16, 2012 8:48 pm
 Hozzászólások: 735
 Tartózkodási hely: Zsámbék
 | 
			
				| így még jobb lett az autó! nagyon szép munka!   Attila_________________  U4RC: Wraith RR10 1.9: Jeep "CRAWL1" Wrangler YJ RR88 Jeep OB  Onroad: TT01E
 
 |  | 
	
		|    |   | 
	|  | 
	
	
		| Csulik | 
			
			
				|   Elküldve:  kedd márc. 06, 2012 3:16 pm  |  | 
	
		| 
			
			| Bója kerülgető |  |  |  Csatlakozott: hétf. jan. 23, 2012 2:48 pm
 Hozzászólások: 241
 Tartózkodási hely: székesfehérvár
 | 
			
				| elképesztően néz így ki!!!!!!!!!Alaposan elgondolkodtattál,lehet én is ilyenre csinálom...
 
 Gergő
 _________________
 Team Gerilla Drift
 
 
 |  | 
	
		|    |   | 
	|  | 
	
	
		| Radzsbi | 
			
			
				|   Elküldve:  kedd márc. 06, 2012 8:47 pm  |  | 
	
		| 
			
			| Bója kerülgető |  |  |  Csatlakozott: hétf. jan. 23, 2012 5:41 pm
 Hozzászólások: 276
 Tartózkodási hely: Üröm, Bp. III. ker. mellett
 | 
			
				| Kössz srácok! Szeretem ha a felfüggesztés munkáját nem hátráltatja jelentősen semmi. Az csak hab a tortán, hogy baró' jól néz ki.    Ma lesúlyoztam az 1:55-ös Stompers-eket, és a Flat Ironokat is. A tengelytáv még kapott pár menetnyit, mert buzerálta a szemem. Aztán egy kis action volt a kertben, ahol nagyon jól vizsgázott a cucc.   És visszakapta a tegnap hirtelen felindulásból lenyisszantott lökhárítóvégeket.   Üdv: Radzsbi
 
 |  | 
	
		|    |   | 
	|  | 
	
	
		| Radzsbi | 
			
			
				|   Elküldve:  hétf. márc. 12, 2012 10:19 am  |  | 
	
		| 
			
			| Bója kerülgető |  |  |  Csatlakozott: hétf. jan. 23, 2012 5:41 pm
 Hozzászólások: 276
 Tartózkodási hely: Üröm, Bp. III. ker. mellett
 | 
			
				| Szombaton voltam kint tevegélni tesztelés céljából három járgánnyal, így nagyon radikálisan tapasztalhattam az egymás közti különbségeket.   Konklúziók: -Nehéz a bodega, de a módosításoknak köszönhetően nagyot javultak a dőlésszögek. -A súlypont lehetne picit előrébb, így az első híd mögöttről azóta felkerült az akksi az első híd fölé. Meglátom mit mutat így. Ha nem lesz elég, átkerülnek ebbe a nehéz NiMH cellák az elpakolhatóság miatt. És akkor még más változás is befigyelhet. -A hátsó hidat meg kell dönteni. A hétvégén sikerült szerezni scale csörlőt, ami javítás után jelentősen erősebb, mint vártam, de a home-made-nek sajnálom kitenni a szűrét. Radzsbi
 
 |  | 
	
		|    |   | 
	|  | 
	|  |