hali!
úgyfest, hogy mostmár teljesen készen lett a gép 
 
 pár változás történt, amitől úgygondolom, hogy jobb lett az autó.
nos akkor a változások:
1. Kerekek                1.55 RC4WD beadlock felnik + 1.55 RC4WD Mud Slingers így 1cm-errel keskenyebb lett az
              az autó, így könnyebb a kapuk között lavírozni 
 2. Sárvédők
2. Sárvédők              az oldalsó peremet levágtam, mivel elég beleérős volt a kerékbe és mivel a kerekek is     
              keskenyebbek, visszább lehetett vágni és így maga a kasztni is keskenyebb lett
képek:

 3. Csörlő
3. Csörlő              felkerült egy 3racinges csörlő, de mivel nehéz az autó nem igazán megfelelő, úgyhogy ha 
              lesz rá lehetőség, akkor lecserélem egy warn8247 replikára aminek 14kg a vízszintes és 
              5kg a függőleges húzóereje  
 4. Linkek
 4. Linkek               a linkek befogatásánál, hosszánál, kialakításánál is volt némi varia, képekkel nemigazán 
               lehet bemutatni, aki kíváncsi rá az a vasárnapi versenyen megnézheti 
 5. Hátsó híd
5. Hátsó híd                mivel a hátsó híd kihajtása is a kormányozható verzió volt, sokszor az autó hátulja önálló
                utat választott ezért fix kihajtás került rá
kép:

nos asszem' ennyi 

 egy kis "flex-test" 



vasárnap találkozunk! 

üdv
Attila
_________________

U4RC:
Wraith
RR10
1.9:
Jeep "CRAWL1" Wrangler YJ
RR88
Jeep OB 
Onroad:
TT01E