Sziasztok!
Először is köszönöm a gratulációkat. Remélem, nem haragszotok, hogy el voltam tűnve, de a héten elég kevés időm volt foglalkozni a járművel, igaz szinte minden nap haladtam vele egy picit, de az nem ugyan az mintha nekiülhetne az ember rendesen a dolognak. Éppen ezért az alváz összeállításának részfolyamatairól nincsenek is fényképeim, de azzal szerintem tele is van már az összes amerikai fórum és még a videó megosztók is.
Így inkább írok egy pár sort a termékről, bár a rövidebb komment érdekében azt is felsorolás szerűen, négy pontba szedve.
Ami nekem nagyon tetszik benne:-	SZENZÁCIÓS HIDAK !!!!!! /Szerintem az Axiál mérnökök, amikor meglátták ezeket akkor egyből nyugtatóhoz nyúltak/
-	nagyon átgondolt tervezés,
-	még az Axiálnál is sokkal erősebb konstrukció ,
-	nagyon jó összeszerelési dokumentáció,
-	hihetetlenül jó a műanyagok minősége,
-	nagyon pontos minden alkatrésze,
-	akkumulátor elhelyezése,
-	vevődoboz mérete,
-	kábelelvezető helyek az alvázon,
-	versenyzésre ugyan alkalmatlan, de nagyon mutatós a kerekeket teljesen takaró karosszéria,
-	gumik /bár azokat még tesztelni kell/,
-	adják hozzá a hídra szerelhető kormányszervo konzolt is,
-	hosszabb tengelytáv esetén hosszában kerül beépítésre a kormányszervo és olyankor a csörlőszervónak is van hely mellette
Ami nem annyira:-	a tengelytávok nem egyeznek meg az összeállítási rajz adataival /például a legrövidebb tengelytáv nem 278mm, hanem 272 a második konfiguráció pedig nem 290, hanem 282mm/, 
-	szinte semmilyen alkatrész, csavar nincs tartalékban a dobozban,
-	nagyon nehéz alváz,
-	monumentális rugótornyok,
-	ragasztós felnik,
-	festési hiányosságok a rugók végeinél,
-	nem tökéletes eloxálás a linkeken
Előnyök az SCX-10-hez képest:-	sokkal erősebb, jobb hidak, kisebb difiházzal /80mm-es kerékkel akkora a szabadmagasság a difinél mint az Axiálnak a 108-asal/,
-	szériában nagyon erős csuklós féltengelyek,
-	nagy kitérésű kormánymű,
-	nagyon jó linkbekötési pontok a hidakon, még vágott híd esetén is teljesen alá tud fordulni a kerék,
-	variálható alvázhossz,
-	sokkal nagyobbat lép köszönhetően a 110mm-es rugóstagoknak,
-	vágható hidak, amihez még a féltengelyek lapolásai is elő vannak készítve,
-	a jól átgondolt vevődoboznak és kábeltartó szemeknek köszönhetően vezetékerdőtől mentes letisztult alváz,
-	opcionális lehetősége az osztómű két fokozatúvá alakításának
Hátrányok az SCX-10-hez képest:-	nagyon magas rugótornyok, amiket nyitott karosszéria esetén szinte lehetetlen kiegészítőkkel eltakarni,
-	az Axiálnál pont kétszer nehezebb alváz,
-	nagyon nagy középső hajtás, amit nehéz a beltérrel összeegyeztetni
És jöjjön azért egy pár fotó is a száraz szöveg után: 
  
  
 
 
  
 
 
  
  
 

Üdv.:
Citroenpeti