| https://www.scale4x4rc.hu/ | |
| 2017 Street Jeep JK Rubicon https://www.scale4x4rc.hu/viewtopic.php?f=102&t=1171 | Oldal: 1 / 2 | 
| Szerző: | Leowrc [ hétf. máj. 15, 2017 9:15 pm ] | 
| Hozzászólás témája: | 2017 Street Jeep JK Rubicon | 
| Hi Eladni nem tudtam, alkatrész meg volt hozzá....... így építettem még egy street autót.  Az ötletet az a jeep kaszni adta, amiből Józsi és Szotti is építkezett.  Első lépésben az orrmotoros MST-t akartam alátenni, de aztán mégis az egyedi megoldás mellett döntöttem. Az MST hidak maradtak ugyan, de jelen esetbn is a HRCCT vázpár adta az alapot. Axial ugye minden autóba kell, ezért a részletért jelen esetben a skid plate felel. Így a linkek bekötése is egyszerűbb és jó alapot ad az RC4Wd osztóműnek is. A meghajtásról egy Rcmodelex lassító áttétel gondoskodik.  Az alap magasság belövéséhez a dobozban "talált" alu gátlókat használtam fel.  A kaszni magasságával kapcsolatban volt egy elképzelésem, ennek megvalósításához át kellett alakítani a belteret. Első lépésben kivágtam a hátsó részt, majd beépítettem az új padlólemezt.    Az alul kialakult helyen pont elfér a 2200-as versenyeken használt akku.  Jó ötlet volt, hogy Szotti felrakta a "gyári" kipufogót, így én sem hagyhattam ki ezt a lépést.    A kaszni elő rácsúszik a vázpárra, míg hátul két sasszeg tartja a helyén. Így szerszámok nélkül egyszerűen levehető a vázról.   A végső magassághoz végül az RC4WD 60mm-es gátlóit használtam, sőt a csörlő is tőlük érkezett.    Szokásos trx gömbfejek és menetes szár-alucső kombó linkek, egyenlőre gyári MST kardánok.  Pár kötelező cucc és matrica....      Az ausztriai teszt alapján rendben van a sebesség és a fogyasztás is. Hibáját csak az első kerekekből hiányzó súlyokban láttam.      Agyaltam a felniken, hogy hogyan lehetne úgy dögös, hogy ne változzon a szélesség. A megoldás a polcon hevert..... RC4WD Raceline    Üdv: Leo | |
| Szerző: | Emunem [ kedd máj. 16, 2017 11:02 am ] | 
| Hozzászólás témája: | Re: 2017 Street Jeep JK Rubicon | 
| A kész belsejéről van kép? Jó a vas! Egyre inkább viszketek egy jeep beszerzésén.... | |
| Szerző: | Leowrc [ kedd máj. 16, 2017 11:13 am ] | 
| Hozzászólás témája: | Re: 2017 Street Jeep JK Rubicon | 
| Hi Az alvázra gondolsz? Üdv: Leo | |
| Szerző: | Emunem [ kedd máj. 16, 2017 1:34 pm ] | 
| Hozzászólás témája: | Re: 2017 Street Jeep JK Rubicon | 
| Igen. Az lemaradt.   Agyalok itthon 1-2 dolgon, kene kis ihlet.   | |
| Szerző: | Leowrc [ kedd máj. 16, 2017 3:50 pm ] | 
| Hozzászólás témája: | Re: 2017 Street Jeep JK Rubicon | 
| Hi A motor és a csörlő szabályzója a két első ülés alatt kapott helyet, a vevő pedig a gépháztetőn. Így a kaszni levételekor a csupasz alváz marad csak.  Üdv: Leo | |
| Szerző: | Emunem [ kedd máj. 16, 2017 4:25 pm ] | 
| Hozzászólás témája: | Re: 2017 Street Jeep JK Rubicon | 
| Értem, na akk estére lesz ihlet, nem rossz amit mondasz.  Ja, és köszönöm. | |
| Szerző: | Bandy [ kedd máj. 16, 2017 9:43 pm ] | 
| Hozzászólás témája: | Re: 2017 Street Jeep JK Rubicon | 
| Szia, Jó lett a gép. Úgy veszem észre, hogy sikerült kiküszöbölni a CFX ből adodó problémát ( ami nem probléma csak max. nekem szúrt szemet ) , hogy kicsit magasnak tűntek nekem arányaiban a gyári CFX en ezek a kasztnik. Ha jól látom a gátlók és az egyedi hajtással oldóttad meg ezt a kérdést? Esetleg a motor felfogatásról van közelebbi képed? Van valami funkciója, hogy belül vannak a gátlók a vázpáron? csak mert ezt a megoldást már több helyen is láttam. Grat, jó lett ez is. Remélem (nem  ) ezzel indulsz     Üdv: Bandi | |
| Szerző: | Leowrc [ szer. máj. 17, 2017 8:08 am ] | 
| Hozzászólás témája: | Re: 2017 Street Jeep JK Rubicon | 
| Hi Thx, igyekeztem mint mindig.....  A hátsó gátlók azért vannak döntve (tán nálam először) mert sima platót akartam kialakítani, azért is mert alatta van az aksi és a kötelező cuccok is így fértek el. Nagyon jól viselkedett Ausztriában, így bármi lehet......  Üdv: Leo | |
| Szerző: | Bandy [ szer. máj. 17, 2017 8:08 pm ] | 
| Hozzászólás témája: | Re: 2017 Street Jeep JK Rubicon | 
| Haliho Ezzel az osztómű kombóval, lejebb került a kasztni?Mármint a gyári CFX-megoldáshoz képest? Csak azért kérdezem mert anno néztük, hogy mintha picit magasan lenne a CFX osztóműve...   A gátlok 70mm körüliek? vagy a 80mm elfér még? Köszi Üdv: Bandi | |
| Szerző: | Leowrc [ csüt. máj. 18, 2017 6:56 pm ] | 
| Hozzászólás témája: | Re: 2017 Street Jeep JK Rubicon | 
| Hi Alátettem az orrmotoros MST-t, majd azonnal az egyedi megoldás mellett döntöttem. Így az én szememnek jobban bejön, pont annyival van lentebb......  70mm-es RC4WD gátlók vannak alatta. Üdv: Leo | |
| Oldal: 1 / 2 | Időzóna: UTC + 1 óra | 
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ | |