| Szerző | Üzenet | 
	
	
	
		| Zsoltszaba | 
			
			
				|   Elküldve:  vas. szept. 25, 2016 1:12 pm  |  | 
	
		| Csatlakozott: csüt. jan. 21, 2016 8:05 pm
 Hozzászólások: 72
 | 
			
				| Sziasztok!
 
 Régi vágyam volt építeni egy 6X6-os teherautót Végre sikerült eljutni odáig hogy nekiálljak és elkezdődhessen az őrület. (2016.09.23 itt álltam neki)
 Szokásos axial hidak lesznek, vannak a járműben és egy kis koppintás, hogy a hátsó rész nem a szokványos teleszkóp tornyos megoldás hanem egy "ingás felfüggesztés" tolórudas.
 
 Első lépés a négy hídból hármat varázsolni egyszerűnek tűnt a hidakról levágtam a peremet, tele zsírral. Felkerültek a link-tartók a hátsó 2 híd négy linkes tartót kapott a z első pedig egy V linket megtoldva.
 
 
 |  | 
	
		|    |   | 
	|  | 
	
	
		| Zsoltszaba | 
			
			
				|   Elküldve:  vas. szept. 25, 2016 1:25 pm  |  | 
	
		| Csatlakozott: csüt. jan. 21, 2016 8:05 pm
 Hozzászólások: 72
 |  | 
	
		|    |   | 
	|  | 
	
	
		| Zsoltszaba | 
			
			
				|   Elküldve:  vas. szept. 25, 2016 1:30 pm  |  | 
	
		| Csatlakozott: csüt. jan. 21, 2016 8:05 pm
 Hozzászólások: 72
 | 
			
				| Az volt a kísérletezés fő szivatása hogy én mindenképpen külön akartam kezelni a két hidat, hogy a kapcsolat gyakorlatilag a kardán tengely legyen és semmi más. Ez eredményezte az egy darab kardán kukába dobását. végül összekötöttem a hidakat (köszi LEO) és jó lett a hátsó híd felső 4 linkes tartója és az alsó is a második hídba lett bekötve annak az alsó link tartójához. szinte nem is válltozik a kardántengely hossza. 
 
 |  | 
	
		|    |   | 
	|  | 
	
	
		| Zsoltszaba | 
			
			
				|   Elküldve:  vas. szept. 25, 2016 1:33 pm  |  | 
	
		| Csatlakozott: csüt. jan. 21, 2016 8:05 pm
 Hozzászólások: 72
 | 
			
				| Az első kardán megint giga hosszúságú lett (én nem veszek) az egyik oldal mindig adott nálam az egy 6mm hatszög egy csuklós tengellyel (igazából egy cvd) Ismét elfogyott egy 6-os imbuszkulcs (izzítás hűtés és már furható is) 
 
 |  | 
	
		|    |   | 
	|  | 
	
	
		| Zsoltszaba | 
			
			
				|   Elküldve:  vas. szept. 25, 2016 1:44 pm  |  | 
	
		| Csatlakozott: csüt. jan. 21, 2016 8:05 pm
 Hozzászólások: 72
 |  | 
	
		|    |   | 
	|  | 
	
	
		| Zsoltszaba | 
			
			
				|   Elküldve:  vas. szept. 25, 2016 1:48 pm  |  | 
	
		| Csatlakozott: csüt. jan. 21, 2016 8:05 pm
 Hozzászólások: 72
 | 
			
				| Hátul "megvagyunk".... Elöl nem akartam túllihegni a dolgot telótorony ügyben  10*10-es alumínium szelvény négy furat aztán viszont látásra. Meg egy tisztességes emelés amíg nem lesz alatta beülős gátló.  Toldott Vlink és a torony  
 
 |  | 
	
		|    |   | 
	|  | 
	
	
		| Zsoltszaba | 
			
			
				|   Elküldve:  vas. szept. 25, 2016 1:56 pm  |  | 
	
		| Csatlakozott: csüt. jan. 21, 2016 8:05 pm
 Hozzászólások: 72
 |  | 
	
		|    |   | 
	|  | 
	
	
		| Zsoltszaba | 
			
			
				|   Elküldve:  vas. szept. 25, 2016 2:12 pm  |  | 
	
		| Csatlakozott: csüt. jan. 21, 2016 8:05 pm
 Hozzászólások: 72
 |  | 
	
		|    |   | 
	|  | 
	
	
		| Zsoltszaba | 
			
			
				|   Elküldve:  vas. szept. 25, 2016 2:22 pm  |  | 
	
		| Csatlakozott: csüt. jan. 21, 2016 8:05 pm
 Hozzászólások: 72
 |  | 
	
		|    |   | 
	|  | 
	
	
		| Emunem | 
			
			
				|   Elküldve:  vas. szept. 25, 2016 8:51 pm  |  | 
	
		| 
			
			| Pályabejáró |  |  |  Csatlakozott: pén. nov. 29, 2013 2:46 pm
 Hozzászólások: 637
 Tartózkodási hely: Wien/Kisvárda
 | 
			
				| yeeee, vagyány lett nagyon!!! Mekkora is lesz a tervezett hossz? Bitang egy "mentőautó" lehetne.   _________________
 Üdv: Emunem
 
 Minden lehetséges...
 
 VRX Blade 10T / Piros rettenet
 Axial SCX-10 / Ford F-150 / KÉK Bálna
 Tamiya TT-01 / Zöld darázs / BMW Z4 HB Project
 2,4GHz / Póráz
 
 
 |  | 
	
		|    |   | 
	|  | 
	|  |