|  | 
	
	
	
	
		
			| Szerző | Üzenet |  
	
		| Napalm | 
			
			
				|   Elküldve:  csüt. szept. 18, 2014 8:22 am  |  |  
		| 
			
			| Sziklamászó |  |  |  Csatlakozott: pén. jan. 27, 2012 7:14 pm
 Hozzászólások: 1099
 | 
			
				| öröm ez a fordítva jelölgetés  
 
 |  |  
		|    |   |  |  |  
	
		| Latya | 
			
			
				|   Elküldve:  csüt. szept. 18, 2014 8:54 am  |  |  
		|  | 
			
				| akkor egy rc4wd Negatív offsetnéla kerék-hatszőg belső felétől kifelé 11mm-re lesz a felni függőleges közepe
 ha jól értelmezem
 ergo egy 24mm széles felni 23mmre lóg ki a kerékhatszög belsejétől ???
 ez gyanús nekem a hatszögtől befelé nem is jönne ???
 (Vintage cruiser felni pl rc4wd-n)
 
 
 |  |  
		|    |      |  |  |  
	
		| Leowrc | 
			
			
				|   Elküldve:  csüt. szept. 18, 2014 9:09 am  |  |  
		| 
			
			| Off-road Mester |  |  |  Csatlakozott: csüt. jan. 12, 2012 5:05 pm
 Hozzászólások: 4374
 Tartózkodási hely: Gödöllő
 | 
			
				| Hi
 Nem. Ez azt jelenti, hogy a hatszöged külső fele 11mm-rel lesz közelebb a felnid hátsó részéhez. Tehát szélesebb lesz tőle az autód.
 
 Üdv: Leo
 _________________ RC4WD TF2 Marlin Crawler, RC4WD TF2 Toyota 4Runner RC4WD TF2 SWB Jeep Wrangler, RC4WD TF2 LWB Toyota SR5 Vanquish VS4-10  Jeep JK,  SCX10 Jeep Wrangler, TT Subaru,  - RC4WD TEAM DRIVER - CRAZY-CRAWLER TEAM DRIVER - TOPMODELLISMO TEAM DRIVER - 
 
 |  |  
		|    |   |  |  |  
	
		| Napalm | 
			
			
				|   Elküldve:  csüt. szept. 18, 2014 9:54 am  |  |  
		| 
			
			| Sziklamászó |  |  |  Csatlakozott: pén. jan. 27, 2012 7:14 pm
 Hozzászólások: 1099
 | 
			
				| rc4wd nem gyárt tudtommal, csak kifele szélesedő felnit. Gmade-nél van nullás, meg egy pár helyen, pl HPI vintage. SDI-nél van valóban negatív felni, amivel szűkebb a nyomtáv. 1, 3, 5mm verziókban. Asszem pont most rendeltem 1-1 szettet belőlük, és nagyon jól mutatnak a hilux alatt axial hidakkal   
 
 |  |  
		|    |   |  |  |  
	
		| Latya | 
			
			
				|   Elküldve:  csüt. szept. 18, 2014 10:16 am  |  |  
		|  | 
			
				| Köszönöm simán nem tudom milyen fellni kell majd..ha aktuális kikérem a véleményt
 Üdv
 L
 
 
 |  |  
		|    |      |  |  |  
	
		| aSab | 
			
			
				|   Elküldve:  hétf. szept. 22, 2014 6:29 pm  |  |  
		| Csatlakozott: szomb. dec. 22, 2012 10:39 am
 Hozzászólások: 47
 | 
			
				| a sebesség/nyomaték témához hozzáböfögnék egy kicsit, mint némileg tapasztalt short course versenyző... anno én is foglalkoztam a kérdéssel egy keveset.
 elvileg a rollout határozza meg, hogy mennyire jól használod ki az autód motorját az autó adottságait figyelembe véve. a gyakorlat azonban a triál esetében szerintem tök más, lévén négykerekes meghajtású autókról beszélünk, ahol gyakran nincs mind a négy kerék olyan helyzetben, hogy le tudja adni a kívánt/kiszámolt nyomatékot illetve megfelelően gyorsítsa/tartsa sebességen a verdát (szemben ugye a szőnyeges/aszfalt onroad vagy a clay/hard packed pályán nyomuló offroad verdákkal).
 
 persze közelítésnek nem árt egy rollout számolót használni, mert a rendszer összes elemét figyelembe veszi, szemben a sima FDR számolgatással. én még javaslom egy infrás hőmérő használatát is, hiszen figyelni kell a motor, a szabályzó és az akksik hőmérsékletét is, hogy teljes képet kapjunk arról, mit is csinyálunk - de ezek ugye már a tünetek, nem pedig direkte változtatható paraméterek (hacsak nem szerelsz egy peltier-elemet a motorra vagy a szabályzóra).
 
 remélem sikerült összezavarnom a fejeket. egy biztos: a számolgatást az empirizmusnak kell követni, majd jöhet a jegyzetelés, az újabb kísérlet stb.
 
 
 |  |  
		|    |   |  |  |  
	
		| Emunem | 
			
			
				|   Elküldve:  szer. szept. 24, 2014 10:41 pm  |  |  
		| 
			
			| Pályabejáró |  |  |  Csatlakozott: pén. nov. 29, 2013 2:46 pm
 Hozzászólások: 637
 Tartózkodási hely: Wien/Kisvárda
 | 
			
				| Hali,
 lenne egy kérdésem:
 Vizhatlanítás közben merűlt fel a kérdés, amit feltennék itt is. Hidakban a sűrűbb zsír is megteszi a vizzárást biztosító közegként, vagy az ajánlott marina kence mindenképp? Szervó készen van, elvileg valamenyire védett, szabi/vevő van még hátra, nomeg a hidak.
 Válaszokat köszönöm.
 _________________
 Üdv: Emunem
 
 Minden lehetséges...
 
 VRX Blade 10T / Piros rettenet
 Axial SCX-10 / Ford F-150 / KÉK Bálna
 Tamiya TT-01 / Zöld darázs / BMW Z4 HB Project
 2,4GHz / Póráz
 
 
 |  |  
		|    |   |  |  |  
	
		| zsolt75 | 
			
			
				|   Elküldve:  csüt. szept. 25, 2014 4:58 am  |  |  
		| 
			
			| Bója kerülgető |  |  |  Csatlakozott: szer. jan. 25, 2012 8:45 pm
 Hozzászólások: 436
 Tartózkodási hely: Budapest, XV.
 | 
			
				| Hali!
 Én még soha nem raktam a hidakba zsírt , csak a fogaskerékhez.
 Eddig még egy csepp víz nem folyt be.
 A csapágy  tömitett rendesen.
 Valaki persze teli rakja az egész hidat.
 Kinek mi vált be....
 Amúgy a sima zsír szerintem jó hozzá.
 
 
 Üdv: Zsolt
 _________________
 Jeep River Rider
 HB Cyclone TC
 
 
 |  |  
		|    |   |  |  |  
	
		| Emunem | 
			
			
				|   Elküldve:  vas. szept. 28, 2014 10:55 am  |  |  
		| 
			
			| Pályabejáró |  |  |  Csatlakozott: pén. nov. 29, 2013 2:46 pm
 Hozzászólások: 637
 Tartózkodási hely: Wien/Kisvárda
 | 
			
				| Köszönöm Zsolt. _________________
 Üdv: Emunem
 
 Minden lehetséges...
 
 VRX Blade 10T / Piros rettenet
 Axial SCX-10 / Ford F-150 / KÉK Bálna
 Tamiya TT-01 / Zöld darázs / BMW Z4 HB Project
 2,4GHz / Póráz
 
 
 |  |  
		|    |   |  |  |  
	
		| Latya | 
			
			
				|   Elküldve:  vas. szept. 28, 2014 5:08 pm  |  |  
		|  | 
			
				| Én vagyok az aki full tele teszi zsírral annyira hogy a fogaskerék még elmozdul így nem áll ellent de minden hézag tele zsírral..vízmentes, koszmentes és full dögnehéz lesz alul tőle
 
 Üdv
 L
 
 
 |  |  
		|    |      |  |  |  |  |  
	
	| Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég |  |  |  
	|  |  | Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
 Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
 Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
 Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.
 
 |  |  |