| Szerző | Üzenet | 
	
	
	
		| laszieee | 
			
			
				|   Elküldve:  szomb. ápr. 14, 2018 7:32 pm  |  | 
	
		| Csatlakozott: hétf. júl. 25, 2016 7:21 pm
 Hozzászólások: 148
 | 
			
				| Rc Veszprém Trial Championship - 3 verseny , Bakonynána Római fürdő --- 2. hely   kb. 33-34 fős mezőnyben , baromi nehéz pályán sikerült egy újabb szuper eredményt hozni az ECX Barrage -vel   * technikai hiba nem volt - buta hibák sem - de az utolsó három kapun beszívott 45p bünti miatt elment az első hely, na sebaj, ma ennyi volt benne   Csatolmány: 
			 30715247_1560863317360948_1618786633413595427_n.jpg [ 115.64 KiB | Megtekintve 10362 alkalommal. ]
 
 |  | 
	
		|    |   | 
	|  | 
	
	
		| laszieee | 
			
			
				|   Elküldve:  vas. jún. 10, 2018 4:50 pm  |  | 
	
		| Csatlakozott: hétf. júl. 25, 2016 7:21 pm
 Hozzászólások: 148
 | 
			
				| Aki követi ezt a topikot , remélem tetszeni fog az újragondolása is a kocsinak. Külön topikot nem nyitnék a kocsi(k)nak, hisz ugyanarról a gépről van szó ... lényegében    Szóval, régi TT : 252mm , ECX Barrage új TT : 282mm , Carisma Coyote Csatolmány: 
			 34825117_2524563767769428_7312805240237981696_n.jpg [ 9.57 KiB | Megtekintve 10272 alkalommal. ] A linkeket megnyújtottam, a lökősöket végállásig kitoltam elöl hátul, motort megfordítottam, a tornyokat 1-1 osztással kifelé toltam, a tornyok közötti keresztbordák megfordultak, súlypontot újra raktam. A vázon minden gyári nem kellett semmit újra fúrni, csak kihasználni és felismerni a benne rejlő opciókat. A lehető leg-elegánsabb építés a cél, amolyan gyári kit kinézet tartása kötelező mottóval. Kapott egy új csörlő servot ami egy 360-as forgású potis állíthatóságú servo. Ez messze nem hozta az elvártat (rendre elindult előre vagy hátra az elmozduló poti középállás miatt) , de ezt sejtettem h problémás lesz. Mivel simán átalakítható - a verseny után megcsinálom (fáradtság miatt már amúgy sem volt kedvem) és a show megy tovább. A kocsi az RC Veszprém Trial 5. versenyén egy 2. hellyel nyitott    Csatolmány: 
			 34843995_2525213074371164_5744651189421604864_n.jpg [ 174.01 KiB | Megtekintve 10272 alkalommal. ] Hamarosan faragom tovább. Van pár új ötletem ...  
 
 |  | 
	
		|    |   | 
	|  | 
	
	
		| BadRobee | 
			
			
				|   Elküldve:  szer. jún. 20, 2018 6:13 am  |  | 
	
		| 
			
			| Szalagszedő |  |  |  Csatlakozott: kedd feb. 05, 2013 1:27 pm
 Hozzászólások: 148
 Tartózkodási hely: Baranya megye .Pécs
 | 
			
				| Gratulálok a helyezéshez.Követem a kis gép/eid/ed átalakulását.
 Sok energiát fektetsz az átalakítások és javításokba.
 Jó ezt látni,olvasni .
 _________________
 Tamiya CC01:
 Mitsubishi L200 Warrior
 Mitsubishi Lancer Dakar
 Hobao Hyper 7. TQ
 
 
 |  | 
	
		|    |   | 
	|  | 
	
	
		| laszieee | 
			
			
				|   Elküldve:  pén. júl. 27, 2018 9:10 pm  |  | 
	
		| Csatlakozott: hétf. júl. 25, 2016 7:21 pm
 Hozzászólások: 148
 | 
			
				| folytatódik a kocsi (a zöld Coyote) építése … … kapott egy ugyanolyan belteret mint a Barrage , ergo off-road Stig vezet ismét, A kasztnit be-LED-eztem, de itt mindössze 2db 5mm -es fehér LED berakásáról van szó. A foncsoros lámpatest nagyon szépen szórja a fényt a LED -et csak be kellett tolni a  gyárilag előkélszített lámpatestbe. Agyalok a keskenyebb nyomtávon is, van megoldás    Dolgozom rajta - folyamatban. A súlyponton is állítottam, és még itt 1-2 dolgot átrakok, átmatekolok. Tanulni kell a kocsit a sötétben, mert aug közepén az éj leple alatt kell helyt állni majd Veszprémben is.  Holnap éles teszt a Dorog Music Öböl Beach -en. Szurkoljatok  
 
 |  | 
	
		|    |   | 
	|  | 
	
	
		| laszieee | 
			
			
				|   Elküldve:  csüt. szept. 06, 2018 7:21 pm  |  | 
	
		| Csatlakozott: hétf. júl. 25, 2016 7:21 pm
 Hozzászólások: 148
 | 
			
				| Huhh … azóta futott versenyek és eredmények éjszakai Rc Veszprém  egyéni- 7.hely (baromi szoros volt az eleje - 20p volt a 2. és a 7. között) Dorog csapatverseny - 1.hely -  ( 2szakasz / 0 hiba ) Hungaroring sapatverseny - 3. hely - ( 3 szakasz / 0 hiba ) RC Budaörs Túra + verseny , egyéni --- 1. hely ( de mint szervező diszkvalifikáltam magam a többieket előtérbe rakva ) , 5-ből 4 gyorsot nyertem  
 
 |  | 
	
		|    |   | 
	|  | 
	
	
		| Emunem | 
			
			
				|   Elküldve:  vas. okt. 07, 2018 6:04 pm  |  | 
	
		| 
			
			| Pályabejáró |  |  |  Csatlakozott: pén. nov. 29, 2013 2:46 pm
 Hozzászólások: 637
 Tartózkodási hely: Wien/Kisvárda
 | 
			
				| Hehe... igazi racing autó lesz a végére...   _________________
 Üdv: Emunem
 
 Minden lehetséges...
 
 VRX Blade 10T / Piros rettenet
 Axial SCX-10 / Ford F-150 / KÉK Bálna
 Tamiya TT-01 / Zöld darázs / BMW Z4 HB Project
 2,4GHz / Póráz
 
 
 |  | 
	
		|    |   | 
	|  | 
	
	
		| laszieee | 
			
			
				|   Elküldve:  vas. nov. 18, 2018 4:31 pm  |  | 
	
		| Csatlakozott: hétf. júl. 25, 2016 7:21 pm
 Hozzászólások: 148
 | 
			
				| Nem panaszkodok - a mai napon a csepeli évad 6. versenyén az FTX Coyote Hybrid -val sikerült csípni egy 2. helyet, 2p -val elmaradva a győztestől ... Az eredmény azért fontos, mert így idén MINDEN bajnokságban dobogóra vezettem a kocsit      Csatolmány: 
			 46436805_334190910465815_8708752676105486336_n - Copy.jpg [ 234.63 KiB | Megtekintve 10073 alkalommal. ]
 
 |  | 
	
		|    |   | 
	|  | 
	
	
		| laszieee | 
			
			
				|   Elküldve:  vas. dec. 09, 2018 3:39 pm  |  | 
	
		| Csatlakozott: hétf. júl. 25, 2016 7:21 pm
 Hozzászólások: 148
 | 
			
				| Az év zárásaként CSepelről egy újabb dobogós eredmény a verdával. (ha kicsit Csepel edition -ösebb lenne a kocsi akkor egy hellyel előrébb végeztem volna a felakadó hátsó lökős miatt)   kapott a kocsi egy zero ackermann setup -ot, hát hogy is mondjam, kormányszög sokat javult, orrtolás minimális lett    7.futem 2018 Csepel Trial Bajnokság - 3. hely Csatolmány: 
			 47576040_282223922432234_1759539034771685376_n - Copy.jpg [ 246.94 KiB | Megtekintve 10037 alkalommal. ]
 
 |  | 
	
		|    |   | 
	|  | 
	
	
		| mucsosz | 
			
			
				|   Elküldve:  hétf. dec. 10, 2018 5:59 pm  |  | 
	
		| 
			
			| Bója kerülgető |  |  |  Csatlakozott: pén. szept. 06, 2013 8:54 pm
 Hozzászólások: 241
 Tartózkodási hely: Tát
 | 
			
				| Idézet: kapott a kocsi egy zero ackermann setup -ot, hát hogy is mondjam, kormányszög sokat javult, orrtolás minimális lett   Meséj még!! Mit jelent ez a setup?_________________ toyota - fj40 Axial SCX10 - G6 Gmade BOM - TOYOTA Hilux Flatbed Axial Scx10 Tow Mate Ftx outback II - Rc4wd D90 Adventure 
 
 |  | 
	
		|    |   | 
	|  | 
	
	
		| laszieee | 
			
			
				|   Elküldve:  hétf. dec. 10, 2018 9:57 pm  |  | 
	
		| Csatlakozott: hétf. júl. 25, 2016 7:21 pm
 Hozzászólások: 148
 | 
			
				| a kerekek fordulás közbeni jobb összetartását jelenti, így párhuzamosabbak egymással koppig alászedett kormánnyal, a hatása a korábbi lecsúszik az ívről -höz képest a rajta marad az íven … feltételezem azért mert most a kerekek egy irányba mennek és így kanyarodik, míg korábban a kicsit széttartó kerekek létrehoztak egy "csúsztató" erőt, ami rontotta a kanyarodást … és így a kocsi un. alulkormányzott hatást mutatott (amire részben azt hittem h a nem tökéletes súlypont beállítás okozza)
 ... a setup lényege, hogy a kormányösszekötőd bekötési pontjai a knuckle-nél essenek egy hatásvonalra a C-hub/knuckle forgástengelyével … a hatásvonal pedig párhuzamos legyen a váz frame -vel
 
 … az én hidamnál ( RGT/Absima híd ) ez akkora változást hozott, hogy a kerék belefordult a linkbe, és belülre kellett tennem a linket a felfogató fülecske diffi ház felőli részére
 
 
 |  | 
	
		|    |   | 
	|  | 
	|  |