| Szerző | Üzenet | 
	
	
	
		| Döncy | 
			
			
				|   Elküldve:  pén. szept. 19, 2014 2:28 pm  |  | 
	
		| 
			
			| Sziklamászó |  |  |  Csatlakozott: szomb. jan. 21, 2012 2:52 pm
 Hozzászólások: 1236
 Tartózkodási hely: Százhalombatta
 | 
			
				| Köszi Leo! De ez a táv "okosabb"!     Mindenki nyugodjon meg, megoldottam a problémát! 3 csatis vevővel működik a csörlő, tökéletesen:Csörlő vezérlés CH3. TRIM gombbal – 3. csatornán -	Táv bekapcsol -	ENTER – REV -	ENTER hosszan -	3 -	ENTER -	CH3 -	ENTER -	BMO -	ENTER – ENTER – ENTER -	ENTER hosszan -	BACK Gombot előre nyomod, csörlő ki. Gombot hátra húzod, csörlő be. Előfordulhat, hogy a forgás irányt meg kell változtatni a csatornán. Ez a hagyományos módon történik, REV 3. csatorna – NOR / REV. Na, ki a kiráááály?       _________________
 -Döncy-
 duchony.zoltan@gmail.com
 Telenor/354-2873
 
 
 |  | 
	
		|    |   | 
	|  | 
	
	
		| Leowrc | 
			
			
				|   Elküldve:  pén. szept. 19, 2014 3:42 pm  |  | 
	
		| 
			
			| Off-road Mester |  |  |  Csatlakozott: csüt. jan. 12, 2012 5:05 pm
 Hozzászólások: 4374
 Tartózkodási hely: Gödöllő
 | 
			
				| Hát nem megmondtam.....    _________________ RC4WD TF2 Marlin Crawler, RC4WD TF2 Toyota 4Runner RC4WD TF2 SWB Jeep Wrangler, RC4WD TF2 LWB Toyota SR5 Vanquish VS4-10  Jeep JK,  SCX10 Jeep Wrangler, TT Subaru,  - RC4WD TEAM DRIVER - CRAZY-CRAWLER TEAM DRIVER - TOPMODELLISMO TEAM DRIVER - 
 
 |  | 
	
		|    |   | 
	|  | 
	
	
		| Madman740 | 
			
			
				|   Elküldve:  pén. szept. 19, 2014 4:46 pm  |  | 
	
		| 
			
			| Bója kerülgető |  |  |  Csatlakozott: szer. feb. 01, 2012 8:19 pm
 Hozzászólások: 422
 Tartózkodási hely: Budapest
 | 
			
				| Kösz Döncy, király vagy.     Tökéletesen működik nálam is most már a 3 csatis vevővel._________________
 E10 - Supra
 TT01 - Chevy
 TT02 - Audi Quattro
 TA05 - Volvo 850
 TA05 - Volvo 850 Estate
 TA05R - Chaser
 
 Pajero
 Dodge PW '48
 Ford F150 '12
 Ford F100 '56
 Toyota Hilux '82
 Volvo XC70
 Volvo 912 6x6
 Wraith Bronco
 
 NPT TEAM DRIVER
 
 
 |  | 
	
		|    |   | 
	|  | 
	
	
		| fislac | 
			
			
				|   Elküldve:  pén. szept. 19, 2014 4:52 pm  |  | 
	
		| Csatlakozott: vas. feb. 05, 2012 4:58 pm
 Hozzászólások: 19
 Tartózkodási hely: Bp. XX. ker.
 | 
			
				| Döncy, mire idekeveredtem, meg is válaszoltad kérdésedet...   Ezek szerint sikerült megfejtened a firmware manual-t! Amúgy csak első pillantásra bonyolult a használati utasítás, senki ne ijedjen meg a hosszú szövegtől, az igazán lényeges tudnivalók a "Long press REV" bekezdéstől találhatóak. Természetesen a többi sem mellőzendő, de ezt végigbogarászva sok okosságot el lehet követni ezzel az amúgy sokat szidott, bár szerintem remek kis távval. Mégegy apróság, bár kicsit OFF: a kormány csapágyazását mindenképpen ajánlom, mert a minimális mod után nem a kormánycsatorna potenciométerén "lóg" a kormánykerék, hanem a csapágyon. Másképpen: kevésbé kopik a poti. Sok bosszúságot el lehet kerülni ezzel a tényleg filléres beavatkozással. Na szevasztok!
 
 |  | 
	
		|    |   | 
	|  | 
	
	
		| Emunem | 
			
			
				|   Elküldve:  hétf. júl. 10, 2017 10:07 pm  |  | 
	
		| 
			
			| Pályabejáró |  |  |  Csatlakozott: pén. nov. 29, 2013 2:46 pm
 Hozzászólások: 637
 Tartózkodási hely: Wien/Kisvárda
 | 
			
				| Döncy írta: Köszi Leo! De ez a táv "okosabb"!     Mindenki nyugodjon meg, megoldottam a problémát! 3 csatis vevővel működik a csörlő, tökéletesen:Csörlő vezérlés CH3. TRIM gombbal – 3. csatornán -	Táv bekapcsol -	ENTER – REV -	ENTER hosszan -	3 -	ENTER -	CH3 -	ENTER -	BMO -	ENTER – ENTER – ENTER -	ENTER hosszan -	BACK Gombot előre nyomod, csörlő ki. Gombot hátra húzod, csörlő be. Előfordulhat, hogy a forgás irányt meg kell változtatni a csatornán. Ez a hagyományos módon történik, REV 3. csatorna – NOR / REV. Na, ki a kiráááály?       Hali, ez működik okosítás nélkül is?_________________
 Üdv: Emunem
 
 Minden lehetséges...
 
 VRX Blade 10T / Piros rettenet
 Axial SCX-10 / Ford F-150 / KÉK Bálna
 Tamiya TT-01 / Zöld darázs / BMW Z4 HB Project
 2,4GHz / Póráz
 
 
 |  | 
	
		|    |   | 
	|  | 
	
	
		| Atis | 
			
			
				|   Elküldve:  szer. júl. 12, 2017 12:47 pm  |  | 
	
		| 
			
			| Sárvédő |  |  |  Csatlakozott: szomb. feb. 14, 2015 7:54 pm
 Hozzászólások: 83
 Tartózkodási hely: Budapest
 | 
			
				| Hi Emu
 Nekem fel kellett "okosítani" a távomat, hogy működjön. Igaz az enyém Ansmann néven fut, de nálam okosabbak azt mondták, hogy szinte ugyanaz a lelke mind a két távnak.
 
 Üdv: Atis
 _________________
 Axial SCX10 - G6
 Traxxas TRX 4 - Cherokee
 
 
 |  | 
	
		|    |   | 
	|  | 
	
	
		| Emunem | 
			
			
				|   Elküldve:  pén. okt. 20, 2017 11:58 pm  |  | 
	
		| 
			
			| Pályabejáró |  |  |  Csatlakozott: pén. nov. 29, 2013 2:46 pm
 Hozzászólások: 637
 Tartózkodási hely: Wien/Kisvárda
 | 
			
				| Köszi a választ. Eddig terveztem, mostmár muszáj, adja meg magát a carson...   _________________
 Üdv: Emunem
 
 Minden lehetséges...
 
 VRX Blade 10T / Piros rettenet
 Axial SCX-10 / Ford F-150 / KÉK Bálna
 Tamiya TT-01 / Zöld darázs / BMW Z4 HB Project
 2,4GHz / Póráz
 
 
 |  | 
	
		|    |   | 
	|  | 
	|  |