|  | 
	
	
	
	
		
			| Szerző | Üzenet |  
	
		| Bandy | 
			
			
				|   Elküldve:  hétf. jan. 26, 2015 10:27 pm  |  |  
		| 
			
			| Bója kerülgető |  |  |  Csatlakozott: vas. jan. 19, 2014 4:29 pm
 Hozzászólások: 418
 Tartózkodási hely: Budapest
 | 
			
				| Sziasztok,
 Peti megelőzött, de nagyjából megfogalmazta a véleményem a név nélküli szavazásról:
 
 "Ott mindenki a szemembe mondhatja fair play módra, hogy szerinte miért nem szabályos a konstrukcióm."
 
 Üdv:bandy
 _________________
 C2 Vaterra Ascender - Nissan Titan
 C1 MST CMX - Pajero
 
 
 |  |  
		|    |   |  |  |  
	
		| Napalm | 
			
			
				|   Elküldve:  hétf. jan. 26, 2015 11:04 pm  |  |  
		| 
			
			| Sziklamászó |  |  |  Csatlakozott: pén. jan. 27, 2012 7:14 pm
 Hozzászólások: 1099
 | 
			
				| Peti (és még sokan mások), te annál sokkal jobb sofőr vagy, hogy bármilyen szabályt feszegetned kéne. Ha neked ez tényleg tetszik, hajrá! Szeretném követni az építést. Lehet, hogy sokan tanulnának belőle (lásd. UMM) Jut eszembe, miért nem a fórum többi része (pl. építések) pörög ennyire? Idézet: A szavazás ezennel érvényét vesztette, mivel ígéretet kaptunk Petitől a szabályos megépítésre. Üdv Én
 
 |  |  
		|    |   |  |  |  
	
		| Bandy | 
			
			
				|   Elküldve:  kedd jan. 27, 2015 9:58 pm  |  |  
		| 
			
			| Bója kerülgető |  |  |  Csatlakozott: vas. jan. 19, 2014 4:29 pm
 Hozzászólások: 418
 Tartózkodási hely: Budapest
 | 
			
				| _________________
 C2 Vaterra Ascender - Nissan Titan
 C1 MST CMX - Pajero
 
 
 |  |  
		|    |   |  |  |  
	
		| Emunem | 
			
			
				|   Elküldve:  szer. jan. 28, 2015 7:45 am  |  |  
		| 
			
			| Pályabejáró |  |  |  Csatlakozott: pén. nov. 29, 2013 2:46 pm
 Hozzászólások: 637
 Tartózkodási hely: Wien/Kisvárda
 | 
			
				| Névvel, ... én nemre voksoltam, nem  láttam értelmét a szavazásnak.    Peti, mikor kezded el kb az építést, vagy már el van kezdve? Esetleg postok?_________________
 Üdv: Emunem
 
 Minden lehetséges...
 
 VRX Blade 10T / Piros rettenet
 Axial SCX-10 / Ford F-150 / KÉK Bálna
 Tamiya TT-01 / Zöld darázs / BMW Z4 HB Project
 2,4GHz / Póráz
 
 
 |  |  
		|    |   |  |  |  
	
		| citroenpeti | 
			
			
				|   Elküldve:  szer. jan. 28, 2015 8:55 pm  |  |  
		| Csatlakozott: kedd jan. 24, 2012 8:30 pm
 Hozzászólások: 146
 Tartózkodási hely: Budapest
 | 
			
				| Emunem írta: Névvel, ... én nemre voksoltam, nem  láttam értelmét a szavazásnak.    Peti, mikor kezded el kb az építést, vagy már el van kezdve? Esetleg postok?Szia Emunem! Igaz már elkezdtem, de még nagyon az elején vagyok. Ahogy van valami értékelhető természetesen posztolni fogom. Üdv.: Citroenpeti_________________
 Vaterra:
 Peugeot P4, 504 Dangel, Jeep JK
 SCX10:
 Citroën 2CV Proto
 UMM Alter II
 Jeep CJ7, YJ
 Land Rover Defender, Discovery
 Wraith:Jeep
 Hummer H1 1:6
 Yeti XL
 RR10
 
 
 |  |  
		|    |   |  |  |  
	
		| Leowrc | 
			
			
				|   Elküldve:  pén. jan. 30, 2015 11:31 pm  |  |  
		| 
			
			| Off-road Mester |  |  |  Csatlakozott: csüt. jan. 12, 2012 5:05 pm
 Hozzászólások: 4374
 Tartózkodási hely: Gödöllő
 | 
			
				| _________________ RC4WD TF2 Marlin Crawler, RC4WD TF2 Toyota 4Runner RC4WD TF2 SWB Jeep Wrangler, RC4WD TF2 LWB Toyota SR5 Vanquish VS4-10  Jeep JK,  SCX10 Jeep Wrangler, TT Subaru,  - RC4WD TEAM DRIVER - CRAZY-CRAWLER TEAM DRIVER - TOPMODELLISMO TEAM DRIVER - 
 
 |  |  
		|    |   |  |  |  
	
		| Latya | 
			
			
				|   Elküldve:  szomb. jan. 31, 2015 10:43 am  |  |  
		|  | 
			
				| Szép napot
 Eljött az ideje, hogy beposztoljak mert kívülállóként végre egészen más szempontból látom és hallom az eseményeket.
 
 sorba mennék az érintettektől a csapatokig személyesen, névvel harag nélkül.
 
 Első körben
 Scale 4x4, a véleményeket vállaljuk így a törléseket kerüljük a posztokból.
 Köszönöm
 
 HRCCT
 Mint csapatszellem szólok nem venném ezt most személyesre felesleges
 Abban az esetben ha egy szabályzatot megírunk nem lehet kérdés senki részéről.
 Egy megfelelő szabályzat  tényekre és nem személyes megítélésekre alapul.
 Abban az esetben ha ez nem így van a szabályzat hibás, komolytalan.
 Mivel technikai sport így a szabályzata is technikai paramétereket merít ki.
 Amelyik jármű kiesik a szabályzatokban foglalt pontok valamelyikéből az kizárást von maga után automatikusan.
 Amelyik jármű abban az esetben is ha feszegeti a határokat a személyes megítélések szerint de a szabályzatban foglaltaknak megfelel az indulhat.
 A szabályzat betartása és betartatása mindkét fél azaz a rendezők és az indulni kívánók részéről kötelező érvényű kell legyen.
 
 Abban az esetben ha egy szabályzat nem objektív és technikai paraméterekre alapozott, a versenyzőnek kell eldönteni kíván e indulni egy szubjektív megítélésű kupasorozaton (Lásd pl szavazás stb.)
 
 Miután mindkét fél elfogadta a fórumon is olvasható tényeket nem hinném hogy lenne a továbbiakban nyitott kérdés.
 
 
 
 Leo : Te mint csapatvezető továbbra is a címhez elvárt szinten kellene lereagálj főképpen kérdéseket, ergo ha szabálytalan azt írd ki hogy nem indulhat a köntörfalazás és a szavazósdi nem illik sem egy komoly csapat vezetőjéhez sem hozzád.
 Nem így ismerlek, ha azt írod többen megkerestek én feltétel nélkül elhiszem neked ellenben azzal hogy mindenki kapott állítólagosan egy levelet tőled hogy mi a véleménye... nos gondolom ez csak fikció így jót mulattam a dolgon ismét.
 
 
 Döncy : Ha csapattag vagy nem tudsz saját véleményt alkotni, hacsak nem merő ellenkező a csapat véleményével.... Nos Én ezért szálltam ki.
 
 Kontra csapat, versenyzők : Szabályzat átolvas elfogad kussol
 ez a hrcct-ben szállóige évek óta....
 tessék tudomásul venni és nem nyavalyogni
 
 Mindenki :
 Ne csináljatok már viccet ebből is van baj elég....
 
 
 Üdv a földön-kívüli
 L
 
 
 |  |  
		|    |      |  |  |  
	
		| Leowrc | 
			
			
				|   Elküldve:  hétf. feb. 02, 2015 3:16 pm  |  |  
		| 
			
			| Off-road Mester |  |  |  Csatlakozott: csüt. jan. 12, 2012 5:05 pm
 Hozzászólások: 4374
 Tartózkodási hely: Gödöllő
 | 
			
				| Szia Latya!
 10 olyan embernek küldtem privát üzenetet, akiknek adok a véleményére illetve érintettek lehetnek a kérdésben, (nem csapattagoknak) de ez már teljesen lényegtelen.
 
 Peti megépíti az autóját, ígérete szerint a szabályzatnak megfelelően. Így mindenki happy és itt le is lehet zárni a témát. Illetve már le is zárták a felek a hozzászólásod előtt is.
 
 Üdv: Leo
 _________________ RC4WD TF2 Marlin Crawler, RC4WD TF2 Toyota 4Runner RC4WD TF2 SWB Jeep Wrangler, RC4WD TF2 LWB Toyota SR5 Vanquish VS4-10  Jeep JK,  SCX10 Jeep Wrangler, TT Subaru,  - RC4WD TEAM DRIVER - CRAZY-CRAWLER TEAM DRIVER - TOPMODELLISMO TEAM DRIVER - 
 
 |  |  
		|    |   |  |  |  
	
		| batkaaa | 
			
			
				|   Elküldve:  szer. feb. 04, 2015 10:33 pm  |  |  
		| 
			
			| Pályabejáró |  |  |  Csatlakozott: csüt. feb. 16, 2012 8:48 pm
 Hozzászólások: 735
 Tartózkodási hely: Zsámbék
 | 
			
				| sziasztok! kérdésem lenne, idézek a szabályzatból hozzá: Idézet: - A karosszéria minimális szélessége (szélesítések nélkül a kilincseknél mérve): 150mm tehát ha a tavalyi autómon a kilincseknél mérhető lesz a 150mm akkor szabályos? (mert hogy egyébként keskenyebb) köszönöm a választ! Idézet: 10 olyan embernek küldtem privát üzenetet, akiknek adok a véleményére illetve érintettek lehetnek a kérdésben, (nem csapattagoknak) én nem kaptam  _________________  U4RC: Wraith RR10 1.9: Jeep "CRAWL1" Wrangler YJ RR88 Jeep OB  Onroad: TT01E
 
 |  |  
		|    |   |  |  |  
	
		| Napalm | 
			
			
				|   Elküldve:  csüt. feb. 05, 2015 9:51 am  |  |  
		| 
			
			| Sziklamászó |  |  |  Csatlakozott: pén. jan. 27, 2012 7:14 pm
 Hozzászólások: 1099
 | 
			
				| Hali Természetesen nem csak egy ponton kell elérni a minimum méretet. A kilincsnél mérés csak irányadó, mivel a kasztni általában íves, illetve a kerékjárati íveknél még szélesebb.  A kilincs mérete önmagában nem számít bele a kasztni szélességébe. A karosszéria Teljes hosszában meg kell feleljen ennek a kritériumnak kivétel az elől vagy hátul összehúzott rész (C2) -- máskülönben a kerék takarás részek sem teljesülnek (C1/C2) Természetesen még illeszkedni kell a kaszni arányainak is: Idézet: - A Jármű alvázának a jelenlegi pl. Axial SCX vagy HRCCT home-made párhuzamos létraváz méreteit kell figyelembe venni (méret irányelvnek), és a kasznifelépítményt kell hozzáméretezni úgy, hogy annak arányai az utcai használatú autókkal megegyezőek legyenek (fotók). Egy pl. Axial SCX kasztnit nézve a nyomtáv min. 200-210mm körül alakul a gyári vázhoz, illetve illeszkedik az eredeti kasztnihoz arány torzítás nélkül (tengelytáv - nyomtáv). Pl. lásd JK széria. Ezt kéretik figyelembe venni.
 
 |  |  
		|    |   |  |  |  |  |  
	
	| Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 0 vendég |  |  |  
	|  |  | Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
 Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
 Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
 Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.
 
 |    |  |