| Szerző | Üzenet | 
	
	
	
		| zsolt75 | 
			
			
				|   Elküldve:  csüt. feb. 05, 2015 5:45 pm  |  | 
	
		| 
			
			| Bója kerülgető |  |  |  Csatlakozott: szer. jan. 25, 2012 8:45 pm
 Hozzászólások: 436
 Tartózkodási hely: Budapest, XV.
 | 
			
				| Hali!  Akkor idén a 16 cm széles tégla autók vannak előnyben     A szabályzatból idézve: - Verseny előtt gyalogos pályabejárás nincs!  Ez mi a túró ??? Üdv: Zsolt_________________
 Jeep River Rider
 HB Cyclone TC
 
 
 |  | 
	
		|    |   | 
	|  | 
	
	
		| Leowrc | 
			
			
				|   Elküldve:  csüt. feb. 05, 2015 5:58 pm  |  | 
	
		| 
			
			| Off-road Mester |  |  |  Csatlakozott: csüt. jan. 12, 2012 5:05 pm
 Hozzászólások: 4374
 Tartózkodási hely: Gödöllő
 | 
			
				| Hi Ez már csak egy ilyen versenysorozat Zsolti...     Idézet: Verseny előtt gyalogos pályabejárás nincs!  Ez azt jelenti, hogy nem lesz pályabejárás. Hiába sétálunk végig a pályán, úgysem tudja senki merre kell menni. Így csak az idő megy vele fölöslegesen. Üdv: Leo_________________ RC4WD TF2 Marlin Crawler, RC4WD TF2 Toyota 4Runner RC4WD TF2 SWB Jeep Wrangler, RC4WD TF2 LWB Toyota SR5 Vanquish VS4-10  Jeep JK,  SCX10 Jeep Wrangler, TT Subaru,  - RC4WD TEAM DRIVER - CRAZY-CRAWLER TEAM DRIVER - TOPMODELLISMO TEAM DRIVER - 
 
 |  | 
	
		|    |   | 
	|  | 
	
	
		| Bandy | 
			
			
				|   Elküldve:  csüt. feb. 05, 2015 9:25 pm  |  | 
	
		| 
			
			| Bója kerülgető |  |  |  Csatlakozott: vas. jan. 19, 2014 4:29 pm
 Hozzászólások: 418
 Tartózkodási hely: Budapest
 | 
			
				| Haliho Mondjuk a pályabejárás mellőzését én sem nagyon értem...az az idő ami megy nem jelentős szerintem...de mind1...max több idő lesz sörre... De azért elég sokan lesznek C2-ben így az eredeti kérdésem (amit a "kategória szavazás" legelején is felvetettem ) ezek szerint reális képet festett...így tényleg kiváncsi vagyok,hány C1-es pajero, vagy Yota lesz C1-ben, ne adja ég D90    Üdv: Bandy_________________
 C2 Vaterra Ascender - Nissan Titan
 C1 MST CMX - Pajero
 
 
 |  | 
	
		|    |   | 
	|  | 
	
	
		| Leowrc | 
			
			
				|   Elküldve:  csüt. feb. 05, 2015 9:36 pm  |  | 
	
		| 
			
			| Off-road Mester |  |  |  Csatlakozott: csüt. jan. 12, 2012 5:05 pm
 Hozzászólások: 4374
 Tartózkodási hely: Gödöllő
 | 
			
				| Hali Zsiványok! Nincs ezen mit érteni. Hiába visszük végig a csapatot a futam előtt a már kijelölt pályán, mégis mindenkinek mondani kell merre menjen a futamon. No ezért fölösleges a pályát bejárni előtte. A szavazáson többen tették le voksukat a C1-es autók mellett. Meglátjuk..     Üdv: Leo_________________ RC4WD TF2 Marlin Crawler, RC4WD TF2 Toyota 4Runner RC4WD TF2 SWB Jeep Wrangler, RC4WD TF2 LWB Toyota SR5 Vanquish VS4-10  Jeep JK,  SCX10 Jeep Wrangler, TT Subaru,  - RC4WD TEAM DRIVER - CRAZY-CRAWLER TEAM DRIVER - TOPMODELLISMO TEAM DRIVER - 
 
 |  | 
	
		|    |   | 
	|  | 
	
	
		| Napalm | 
			
			
				|   Elküldve:  pén. feb. 06, 2015 7:54 am  |  | 
	
		| 
			
			| Sziklamászó |  |  |  Csatlakozott: pén. jan. 27, 2012 7:14 pm
 Hozzászólások: 1099
 | 
			
				| Néma gyereknek meg az anyja sem látja a fától az erdőt!  
 
 |  | 
	
		|    |   | 
	|  | 
	
	
		| mucsosz | 
			
			
				|   Elküldve:  pén. feb. 06, 2015 8:41 pm  |  | 
	
		| 
			
			| Bója kerülgető |  |  |  Csatlakozott: pén. szept. 06, 2013 8:54 pm
 Hozzászólások: 241
 Tartózkodási hely: Tát
 | 
			
				| Konichiwa!
 Lassan japán fórum lehetünk annyi pajesz meg yota lesz.
 
 Én teljesen egyet értek a pályabejárás elhanyagolásával.
 _________________ toyota - fj40 Axial SCX10 - G6 Gmade BOM - TOYOTA Hilux Flatbed Axial Scx10 Tow Mate Ftx outback II - Rc4wd D90 Adventure 
 
 |  | 
	
		|    |   | 
	|  | 
	
	
		| Bandy | 
			
			
				|   Elküldve:  pén. feb. 06, 2015 10:10 pm  |  | 
	
		| 
			
			| Bója kerülgető |  |  |  Csatlakozott: vas. jan. 19, 2014 4:29 pm
 Hozzászólások: 418
 Tartózkodási hely: Budapest
 | 
			
				| Nem a pályabejárás mikéntje a lényeg... _________________
 C2 Vaterra Ascender - Nissan Titan
 C1 MST CMX - Pajero
 
 
 |  | 
	
		|    |   | 
	|  | 
	
	
		| Madman740 | 
			
			
				|   Elküldve:  pén. feb. 06, 2015 11:53 pm  |  | 
	
		| 
			
			| Bója kerülgető |  |  |  Csatlakozott: szer. feb. 01, 2012 8:19 pm
 Hozzászólások: 422
 Tartózkodási hely: Budapest
 | 
			
				| Pályabejárás:
 Csak az adott szakaszon elsőként indulónak szar.
 A többi versenyző pedig ( már akit érdekel ) úgyis végigkövet 1-2 embert utána.
 Annyi idő alatt meg meg lehet jegyezni a pályát.
 
 Mondjuk ez csak az én véleményem.
 _________________
 E10 - Supra
 TT01 - Chevy
 TT02 - Audi Quattro
 TA05 - Volvo 850
 TA05 - Volvo 850 Estate
 TA05R - Chaser
 
 Pajero
 Dodge PW '48
 Ford F150 '12
 Ford F100 '56
 Toyota Hilux '82
 Volvo XC70
 Volvo 912 6x6
 Wraith Bronco
 
 NPT TEAM DRIVER
 
 
 |  | 
	
		|    |   | 
	|  | 
	
	
		| Bandy | 
			
			
				|   Elküldve:  vas. márc. 01, 2015 6:54 pm  |  | 
	
		| 
			
			| Bója kerülgető |  |  |  Csatlakozott: vas. jan. 19, 2014 4:29 pm
 Hozzászólások: 418
 Tartózkodási hely: Budapest
 | 
			
				| Tisztelt Bíróság! Az alábbi beadványban szeretném a képen szereplő Yota- variációt engedélyeztetni a C1 kategóriában: A hátsó megvágás miatt... Az Én verziómban nem lenne ennyire megnyesve és a lökhárító is kiér a szélekig. A gátló dőlés nálam adott, valamint a kerékkilógás sem megy túl (ennyi lenne a különbség a képekhez képest)   Várom állásfoglalásotokat. Köszönettel: Balla András_________________
 C2 Vaterra Ascender - Nissan Titan
 C1 MST CMX - Pajero
 
 
 |  | 
	
		|    |   | 
	|  | 
	
	
		| Radzsbi | 
			
			
				|   Elküldve:  csüt. márc. 05, 2015 9:10 pm  |  | 
	
		| 
			
			| Bója kerülgető |  |  |  Csatlakozott: hétf. jan. 23, 2012 5:41 pm
 Hozzászólások: 276
 Tartózkodási hely: Üröm, Bp. III. ker. mellett
 | 
			
				| Sziasztok! "- A karosszérián a kerekek nem lóghatnak túl előre vagy hátra, oldalirányban a kerekek (gumik) szélességének LEGALÁBB FELE a kaszni alatt kell legyen. (sárvédő ívek alatt) Ehhez a felrakott szélesítésből oldalanként 6-6mm-t veszünk csak figyelembe!! (kivétel a gyárival megeggyező kivitel )" Én az alábbi képeken látható konstrukciót szeretném elbíráltatni C1 kategóriában való induláshoz.         A hátsó kereket gumi sárvédőív öleli a felső részen, belül sztirol lap adja neki a merevséget. Mivel ez nem csupán szélesítés, hanem a sárvédő maga, úgy értelmezem, hogy ennek kell legalább a kerék felét takarnia. Természetesen az egész a platóhoz van rögzítve, nem a tengelyhez, vagy más egyéb megoldás. Az ötlet innen eredt, de láttam már korábban gumival is ugyanennek a megvalósítását.   Várom a visszajelzést ezügyben! Üdv:Radzsbi
 
 |  | 
	
		|    |   | 
	|  | 
	|  |