|  | 
	
	
	
	
		
			| Szerző | Üzenet |  
	
		| Andrej | 
			
			
				|   Elküldve:  szer. ápr. 06, 2016 10:18 pm  |  |  
		| 
			
			| Csirke |  |  |  Csatlakozott: csüt. feb. 11, 2016 11:01 pm
 Hozzászólások: 48
 Tartózkodási hely: Budapest
 | 
			
				| (bocs, nincs ekezetem) A hetvegen sikerult tesztelni a gepet, eg es fold. A gumik elkepesztoen jok. A gatlokat mire rendesen belovom par akksit ki kell meg autozni. Kicsit nagyok lettek, cserebe nagyon szep a kiteres. A tulgurulas problemajat megoldottam, sikerult addig allitgatnom a tavot amig jo lett a fek. Nagyon kell meg a kerek kiteresen javitanom.  A lampasort elorebb szenvedtem, de asszem be fogok szerezni egy ledsort inkabb. Csorlo: szerintem szep, franko gumitokos acelsodrony a kotel, csapagyazott a tengely, csendes es eros a motor. Viszont nagyot szivtam vele. Egyreszt rosszul rendeltem es kapcsolos jott nem CH3/as. Beszenvedtem a kapcsolot a gyari hatso lokos lampahelyere.    Masreszt hatalmas szivas a gyari lokosre (illetve barmilyenre) felszenvedni a csorlot, mert a baloldali ket csavarkiosztas eppen a motor alatt van, es kb semmivel sem lehet hozzaferni. Olyan volt felrakni, mint kifesteni egy szobat kulcslyukon keresztul.. Felraktam az 50/es motort 23-as acel pinionnal, nekem nagyon tetszik igy, nem veszesen lassu, viszont felszedi maga alatt a talajt a gumikkal, es sokkal erzekenyebb az egyszeru tav ellenere is kis sebessegnel. Ja es jo a hangja.    Majd meglatjuk. Meg legyartom a masik homokvasat, nehany gumipokot, felteszem az ablaktorloket, par matricat, es kesz a KIT.   Par kep:        _________________
 Axial SCX10 Unimog
 Axial SCX10 Jeep
 
 
 |  |  
		|    |   |  |  |  
	
		| Emunem | 
			
			
				|   Elküldve:  szer. ápr. 06, 2016 10:43 pm  |  |  
		| 
			
			| Pályabejáró |  |  |  Csatlakozott: pén. nov. 29, 2013 2:46 pm
 Hozzászólások: 637
 Tartózkodási hely: Wien/Kisvárda
 | 
			
				| Szépféle, kb mennyire állítottad be? (nekem gyári az EXP előre és hátra menetben is (0), és nincs probléma, vagyis hasonló gond nincs vele. Más jellegű van    )_________________
 Üdv: Emunem
 
 Minden lehetséges...
 
 VRX Blade 10T / Piros rettenet
 Axial SCX-10 / Ford F-150 / KÉK Bálna
 Tamiya TT-01 / Zöld darázs / BMW Z4 HB Project
 2,4GHz / Póráz
 
 
 |  |  
		|    |   |  |  |  
	
		| Andrej | 
			
			
				|   Elküldve:  szer. ápr. 06, 2016 10:49 pm  |  |  
		| 
			
			| Csirke |  |  |  Csatlakozott: csüt. feb. 11, 2016 11:01 pm
 Hozzászólások: 48
 Tartózkodási hely: Budapest
 | 
			
				| Emunem írta: Szépféle, kb mennyire állítottad be? (nekem gyári az EXP előre és hátra menetben is (0), és nincs probléma, vagyis hasonló gond nincs vele. Más jellegű van    )Holnap megnezem a beallitast, de 'okoskodnom' kellett...nalad mi a gond?_________________
 Axial SCX10 Unimog
 Axial SCX10 Jeep
 
 
 |  |  
		|    |   |  |  |  
	
		| Emunem | 
			
			
				|   Elküldve:  szer. ápr. 06, 2016 11:07 pm  |  |  
		| 
			
			| Pályabejáró |  |  |  Csatlakozott: pén. nov. 29, 2013 2:46 pm
 Hozzászólások: 637
 Tartózkodási hely: Wien/Kisvárda
 | 
			
				| Túl gyakran van zavar. pláne errefelé, sokan is használják ezt a fajta távot, aztán Versenyen ha kb 5m-es körzetben van egy másik Carson-távos, akkor néha remeg az autóm, szervók mocorognak (Csörlő, kormányszervo)... kicsinyes dolgok, de emiatt borultam a füves pályán ASTS versenyen... kellemes volt látni, hogy szinte semmi ok nélkül töredékes lett a gáz adagolásom (mintha kb 3 fokozatra csökkent volna a tartomány) és ahogy megindult előre, én elengedtem a gázt (finoman, de ez már s**rt se ért) aztán bukfenceztem is át árkon bokron. Lehet inkább szallagérintést kellett volna csinálnom... Mind1, ezekre azért készülj fel, hogy előferdülhet. (nem állítom, hogy biztosan találkozni fogsz velük, az én távom járt 0 tapasztalatos emberkéknél is, akik a nagy hévben odavágták párszor...     ) Amúgy meg önmagában ár/érték arányban meg verhetetlen. Üdv._________________
 Üdv: Emunem
 
 Minden lehetséges...
 
 VRX Blade 10T / Piros rettenet
 Axial SCX-10 / Ford F-150 / KÉK Bálna
 Tamiya TT-01 / Zöld darázs / BMW Z4 HB Project
 2,4GHz / Póráz
 
 
 |  |  
		|    |   |  |  |  
	
		| Andrej | 
			
			
				|   Elküldve:  vas. ápr. 17, 2016 9:20 pm  |  |  
		| 
			
			| Csirke |  |  |  Csatlakozott: csüt. feb. 11, 2016 11:01 pm
 Hozzászólások: 48
 Tartózkodási hely: Budapest
 | 
			
				| Múlt héten jó nagyot szívtam a kormányzással és a nyomtávommal. Azt is megtanultam, hogy ez ügyességi, és nem falmászó verseny.     Úgyhogy átfaragom a gépet, és kezdem a kormányzással: a rendelt összekötőt már sikerült jobban beállítanom, mert a csuklóimon van három furat és kijátszottam egy elég jó szöget. Viszont ezt még szeretném növelni, és kéne szerkesztenem rá egy toldást, valami ilyesmit:  Ahogy néztem ezt legalább kettes anyagból kell megcsinálni. Két kérdés lenne, egyrészt ti milyet használtok ha nem gyárit vesztek (alu, acél?), másrészt szoktátok-e perselyezni, vagy alátétezitek? Ami még nagyobb gond, hogy ahogy nézem a szervóm nem dolgozza ki teljes kitérésig a kormányösszekötőt, és fogalmam sincsen, ezen hogyan tudok segíteni. A gyári szervóval sem. Lehet, hogy táv probléma? A nyomtávomon tudok faragni 6-8 mm-t összesen kisebb hatszögekkel, most az is kitolja ennyire, hogy nem figyeltem a felni ET-jére, és 5 mm hatszöggel is ráfér. A gumival nem tudok mit kezdeni, megvágni nem akarom, tehát marad a necces nyomtáv, de talán rendes szöggel sikerül átpasszíroznom a kapuk közt.  Az aksit lejjebb raktam, keresztbe a motor elé, ma kipróbáltam így, és még jobb lett az oldaltartása, úgy mászik kövön, hogy öröm nézni. Viszont száraz poros emelkedőn oldalirányba a nehézsége miatt jobban csúszik, de a gumikkal kidolgozható - itt jól jön a szélesség. Szóval lassan, de haladok, csinálok majd képeket is. Nem tudom, lehet, hogy az egész koncepció miatt nem is lesz igazán alkalmas versenyre. Ma már fel-le megmásztam vele rendes lépcsőket is, akkora a gátlókitérés, és nagyon élvezetes.    Viszont egy farönknél talán érek valamit a nagy kitéréssel, de inkább pont úgy elakadok, mint más és csörlőzhetek, stb. Azaz ha a következő versenyen is kényelmetlen lesz kapuzni vele, akkor marad sziklát mászni, és nekilátok az Unimognak. Annak kicsit jobbak az alaptulajdonságai, 2 centivel rövidebb tengelytáv, 200-as nyomtáv, cserébe sokkal borulékonyabb. De azt sem tudom még, hogy lehet-e kategóriát váltani, és a kis zöld mibe esne, mert ha nem Street, akkor esélytelen.  _________________
 Axial SCX10 Unimog
 Axial SCX10 Jeep
 
 
 |  |  
		|    |   |  |  |  
	
		| Leowrc | 
			
			
				|   Elküldve:  vas. ápr. 17, 2016 9:22 pm  |  |  
		| 
			
			| Off-road Mester |  |  |  Csatlakozott: csüt. jan. 12, 2012 5:05 pm
 Hozzászólások: 4374
 Tartózkodási hely: Gödöllő
 | 
			
				| Szia
 Kategóriát lehet váltani, de ha van pontod, az elvész. A kis zöld az az unimog?
 Amúgy KIT-ben kb minden autó akkora mint a tiéd. Na jó, lehet vannak keskenyebbek is.
 
 
 Üdv: Leo
 _________________ RC4WD TF2 Marlin Crawler, RC4WD TF2 Toyota 4Runner RC4WD TF2 SWB Jeep Wrangler, RC4WD TF2 LWB Toyota SR5 Vanquish VS4-10  Jeep JK,  SCX10 Jeep Wrangler, TT Subaru,  - RC4WD TEAM DRIVER - CRAZY-CRAWLER TEAM DRIVER - TOPMODELLISMO TEAM DRIVER - 
 
 |  |  
		|    |   |  |  |  
	
		| Andrej | 
			
			
				|   Elküldve:  vas. ápr. 17, 2016 9:24 pm  |  |  
		| 
			
			| Csirke |  |  |  Csatlakozott: csüt. feb. 11, 2016 11:01 pm
 Hozzászólások: 48
 Tartózkodási hely: Budapest
 | 
			
				| Leowrc írta: Szia
 Kategóriát lehet váltani, de ha van pontod, az elvész. A kis zöld az az unimog?
 
 
 Üdv: Leo
 Igen! Szerintem a nagyobb kormánykitéréssel sokkal jobb lesz, de most 247 mm a nyomtávom, ez szerintem sok.  Pont? Hát, annak csak örülök ha a vasárnap megszerzett pontjaimat nem viszem tovább.   ))_________________
 Axial SCX10 Unimog
 Axial SCX10 Jeep
 
 
 |  |  
		|    |   |  |  |  
	
		| Andrej | 
			
			
				|   Elküldve:  pén. máj. 06, 2016 7:27 pm  |  |  
		| 
			
			| Csirke |  |  |  Csatlakozott: csüt. feb. 11, 2016 11:01 pm
 Hozzászólások: 48
 Tartózkodási hely: Budapest
 | 
			
				| Kicsit faragtam a gépen az elmúlt hetekben: - visszaraktam a gyári gátlókat egyelőre, beülősebbre de nem teljesen, egy rugóval, mert amiket vettem, nagynak bizonyultak - lefaragtam a nyomtávomból 1,5 centit a nagy kerekeket megmentve, ez már talán elviselhető lesz kapuzni - pitbullok kaptak keményebb tömést, nem CI, hanem házi, de szerintem jobb lett, nem olyan taknyos - aránylag rendbe tettem a kitérést, visszakapta a gyári távot, mert a Carsonnál pár fokkal kevesebb volt a szervóút, akármit is csináltam vele. Kipróbáltam több szabival, több szervóval, a távnál lesz a gond, azon is minden létező beállítást végigpötyögtem, de nem lett jobb. Raktam bele saját kormányrudazatot, kicsit megemeltem, hogy elférjen, amíg megjönnek a CVD-k, hi-celarance-ek és a BTA-k, addig ez is megteszi. Már így is beleérek a rugóba, így ha nagyobb lesz a kitérésem, még ki kell találnom valamit vagy gumit-felnit váltok, vagy beteszem a gátlókat belülre - Csörlőm beszart, így egy régi carson unimog szervót alakítottam át ideiglenesen, és kivezettem a drótot az egyik első lámpanyíláson a lökösön.    Most olyan gyorskötözős-nagyon tré, de tegnap este 11-kor vettem észre hogy valamikor lefogaztam a csörlőt elöl.   - a szabit betettem oldalra, aksit kerekek mögé, majd a táv cuccai és a végleges csörlő a bal oldalra kerül, így jobb lesz remélem a súlyelosztás is.  - tengelytávot kicsit összébb húztam, talán fél centit - scale cuccokat nem csak ragaccsal, hanem láthatóan is rögzítettem   - lámpát kidobtam, lehet, hogy beépítek kettőt belőle előre majd, illetve az egyikből faragok keresőfényt vagy kettőt. Lassan összeáll a gép.   Pár kép          _________________
 Axial SCX10 Unimog
 Axial SCX10 Jeep
 
 
 |  |  
		|    |   |  |  |  
	
		| Andrej | 
			
			
				|   Elküldve:  hétf. máj. 30, 2016 12:57 pm  |  |  
		| 
			
			| Csirke |  |  |  Csatlakozott: csüt. feb. 11, 2016 11:01 pm
 Hozzászólások: 48
 Tartózkodási hely: Budapest
 | 
			
				| A hétvégén szét volt borítva a gép, így Dorogra sem tudtam sajna menni, pedig láttam, profi pálya várt minket.  Beszenvedtem a BTA-t a high clearance-el együtt plusz CVD-k, nagyon szép lett a kormányzás, bár még finomítanom kell rajta, mert a szervót előrébb kellett tennem, és a szervókar felfogatást is vízszintesbe kell hoznom, mert a szervó az egyik irányban az utolsó pár fokot már üresben tolja, miközben a kormánymű még tudna fordulni néhány milit a gátlókig. Ha nem BTA-val raktam össze, akkor is durva volt a szög, de a külső kerék nagyon befordult, még jobban tolta magát a gép. Gyári gátlókat lecseréltem vékony belső rugósra, így el is fér jobban a kerék, és ha alászedéskor bele is ér, nem annyira darál. Belekerült a csörlővezérlő, most már nagyon szépen lehet adagolni. Asiatees korrekt volt, küldtek a bedöglött helyett egy cserét, kíváncsi vagyok, meddig fogja bírni. Most megnéztem, 2 kilót bír a motor, úgyhogy valszeg nem sokáig.   Szereztem egy jó kis gyári kerékgarnitúrát, Flat Ironokkal, így már jó a nyomtávom is. Pitbullokat meghagyom mert sziklán nagy buli velük mászni. Képeket majd lövök ha már elkészülök vele, remélem a héten. Utána pedig majd indul az új projekt a nyáron, egy csajos-játszós Hummer.    Már minden megvan hozzá, csak két hidat kell még vadásznom._________________
 Axial SCX10 Unimog
 Axial SCX10 Jeep
 
 
 |  |  
		|    |   |  |  |  
	
		| Emunem | 
			
			
				|   Elküldve:  hétf. máj. 30, 2016 10:07 pm  |  |  
		| 
			
			| Pályabejáró |  |  |  Csatlakozott: pén. nov. 29, 2013 2:46 pm
 Hozzászólások: 637
 Tartózkodási hely: Wien/Kisvárda
 | 
			
				| Várjuk a képeket!
 Grat előre is.
 
 (én is szívtam a carson távval, aztán kompromisszumosan élünk párkapcsolatban. Tervezem a váltást, csak nem tudom egyenlőre, h mire.)
 _________________
 Üdv: Emunem
 
 Minden lehetséges...
 
 VRX Blade 10T / Piros rettenet
 Axial SCX-10 / Ford F-150 / KÉK Bálna
 Tamiya TT-01 / Zöld darázs / BMW Z4 HB Project
 2,4GHz / Póráz
 
 
 |  |  
		|    |   |  |  |  |  |  
	
	| Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 5 vendég |  |  |  
	|  |  | Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
 Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
 Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
 Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.
 
 |  |  |