|  | 
	
	
	
	
		
			| Szerző | Üzenet |  
	
		| pege | 
			
			
				|   Elküldve:  hétf. jún. 18, 2012 3:54 pm  |  |  
		| 
			
			| Bója kerülgető |  |  |  Csatlakozott: csüt. jan. 12, 2012 8:29 pm
 Hozzászólások: 482
 Tartózkodási hely: Gödöllő
 | 
			
				| _________________
 "Buff neki, azt karist!"
 
 
 |  |  
		|    |   |  |  |  
	
		| Patent Laci | 
			
			
				|   Elküldve:  hétf. jún. 18, 2012 3:56 pm  |  |  
		| Csatlakozott: kedd máj. 22, 2012 5:05 pm
 Hozzászólások: 237
 Tartózkodási hely: Budapest, XVI. kerület
 | 
			
				| Sziasztok!  Szakmai segítséget kérnék AXIAL HONCHO szervó ügyében. Sorozatosan mennek tönkre a szervóim, már a 2.-nak égett le a motorja. Ez kb 2X2 órát bírt    Alu axial tuning cuccok vannak a futóműben, és úgy nyírja a szervókat mint a fene. Ha valaki tudna segíteni nagyon megköszönném!    Üdv: Patent Laci._________________ Üdv: Patent Laci.www.patentcentrum.hu  06 20 941 2687.
 
 |  |  
		|    |   |  |  |  
	
		| Latya | 
			
			
				|   Elküldve:  csüt. jún. 21, 2012 7:48 am  |  |  
		|  | 
			
				| Patent Laci írta: Sziasztok!  Szakmai segítséget kérnék AXIAL HONCHO szervó ügyében. Sorozatosan mennek tönkre a szervóim, már a 2.-nak égett le a motorja. Ez kb 2X2 órát bírt    Alu axial tuning cuccok vannak a futóműben, és úgy nyírja a szervókat mint a fene. Ha valaki tudna segíteni nagyon megköszönném!    Üdv: Patent Laci.Érdekes..... Én Live annyit láttam a dologban és amit mondottam is tennap, a szervókar és a tolórúd elég rövidecske így jobb kormányzásnál kiakadhat és szerintem ki is akad néha a szervókar. Így megfeszülve, de már ellenkező kormányzásnál akar visszájára menni, ami szerintem lehet egy "ok" a leégésekre. Szemléltetés gyanánt ilyesmi a dolog :   Mindenféleképpen ezt a "hibát" orvosolni kell a rudazatok átvariálásával. Én ezt igaz nem a legokosabb megoldással de úgy orvosoltam, hogy a kereszt tolórudat alulra teszem és a szervórudat felülre.   Igaz így a keresztrúd a difi előtt és lent van de legalább a kormánymechanika jól műxik.  Ez egy mechanikus megközelítés lássuk elektromos oldalról tud e valaki valamit ? PL. Mondjuk ha mellékelnél fotókat a karokról és egyéb pontos elektromos összeírást, máris látványosabban és többen tudnak róla eszmét cserélni !!!      Help All THX L
 
 |  |  
		|    |      |  |  |  
	
		| Patent Laci | 
			
			
				|   Elküldve:  csüt. jún. 21, 2012 10:19 am  |  |  
		| Csatlakozott: kedd máj. 22, 2012 5:05 pm
 Hozzászólások: 237
 Tartózkodási hely: Budapest, XVI. kerület
 | 
			
				| Nos! A kar levágásával hibáztam, veszek 1 másikat, és alulra rakom a hosszú összekötőt.Elméletileg így már jó kell hogy legyen. Köszi az ötletet. Hány kilós szervót érdemes használni?
 
 Üdv: Patent Laci.
 _________________ Üdv: Patent Laci.www.patentcentrum.hu  06 20 941 2687.
 
 |  |  
		|    |   |  |  |  
	
		| szilagyil | 
			
			
				|   Elküldve:  csüt. jún. 21, 2012 2:18 pm  |  |  
		| 
			
			| Sárvédő |  |  |  Csatlakozott: kedd jún. 12, 2012 12:31 pm
 Hozzászólások: 95
 Tartózkodási hely: Hajdúszoboszló
 | 
			
				| Hali!Én pl gyári axi szervót használok, szerintem tökéletes. picit csapágyas már, de nincs vele gondom terepen sem. Ha jól emléxem valahol 6 kiló körül forgat...
 _________________
 Axial SCX10 Jeep Cherokee XJ
 
 
 |  |  
		|    |   |  |  |  
	
		| Latya | 
			
			
				|   Elküldve:  csüt. jún. 21, 2012 2:28 pm  |  |  
		|  |  |  
		|    |      |  |  |  
	
		| grimbow | 
			
			
				|   Elküldve:  csüt. jún. 21, 2012 10:31 pm  |  |  
		| 
			
			| Csirke |  |  |  Csatlakozott: kedd máj. 01, 2012 5:39 pm
 Hozzászólások: 23
 | 
			
				| szilagyil írta: Hali!Én pl gyári axi szervót használok, szerintem tökéletes. picit csapágyas már, de nincs vele gondom terepen sem. Ha jól emléxem valahol 6 kiló körül forgat...
 gyári axial szervó csapágyas?   :D:D gyári axial szervóba sosem volt csapágy    bronzperselyes. tegyél helyette csapágyat  _________________Terepjáróval bárhol meg lehet állni ahova felmegy az elsőkerék!RcTuning.eu
 
 |  |  
		|    |   |  |  |  
	
		| Patent Laci | 
			
			
				|   Elküldve:  pén. jún. 22, 2012 7:51 pm  |  |  
		| Csatlakozott: kedd máj. 22, 2012 5:05 pm
 Hozzászólások: 237
 Tartózkodási hely: Budapest, XVI. kerület
 | 
			
				| Sziasztok!   Köszönök minden hozzászólást! Sajnos a gyári AXIAL szervóm beázott, és behányt, a következő 1 HITECH 13 kg szervó fogaskerekébek a belső furata ami rámegy a motorra, kiszopósodott, lóg mint a fene, és terhelésre megfeszül, és megáll a szervó. 2-3 SYLKÁs mint amit Latya Mester linkelt, mindkettőnek leégett a motorja, az 5. szintén ez a típus most várja végzetét    !!! Szóval Én vagyok a szervó killer        ! Most finomítgatok rajta, aztán meglátjuk...   Üdv: Patent Laci._________________ Üdv: Patent Laci.www.patentcentrum.hu  06 20 941 2687.
 
 |  |  
		|    |   |  |  |  
	
		| Radzsbi | 
			
			
				|   Elküldve:  hétf. jún. 25, 2012 9:50 pm  |  |  
		| 
			
			| Bója kerülgető |  |  |  Csatlakozott: hétf. jan. 23, 2012 5:41 pm
 Hozzászólások: 276
 Tartózkodási hely: Üröm, Bp. III. ker. mellett
 | 
			
				| Sziasztok! Én a szervókar és a tolókar hosszúságának beállításával kezdeném a dolgot. Lehetőleg középállásnál legyen egyenesben a kerék, de ez a gyári axi rövid tolórúdnál a Latya által vázolt problémához vezethet, valamint még az alvázba is beleérhet adott oldalra történő teljes kitérésnél és teljes berugózásnál. Ezért én hosszabb tolórudat használok:   A szervókar hosszával pedig lehet játszani: gyengébb szervóhoz rövidebb, erősebbhez hosszabb is használható az erőkar miatt. Ugyanakkor ha alap távirányítóval használjuk az autót, és nincs mód a végkitérés állítására, akkor szintén a szervókar hosszával lehet variálni, hogy ne legyen a kormányzás végállásában terhelés alatt a szervó. Mert ez is vezethet a leégéséhez. Ha van végállásállításra lehetőség, de nem oldalanként, akkor jön mindét oldalnak a pontos végállás beállítása, ami a tolórúd hosszának változtatásával és a középállás kompenzálásával oldható meg. A "legegyszerűbb", ha oldalanként állítható a végállás a távirányítón, de ha rosszak a karok hosszai, akkor ez sem old meg mindent. És akkor Ackermannról még nem is hallottunk. Szóval ez a kormányrudazat dolog lényegesen bonyolultabb, mint amilyennek látszik... Minden esetre ha fölöslegesen nincs a szervó terhelve, akkor már jelentősen leredukálhatjuk a tönkremenetel esélyeit.
 
 |  |  
		|    |   |  |  |  
	
		| Patent Laci | 
			
			
				|   Elküldve:  szer. jún. 27, 2012 12:07 pm  |  |  
		| Csatlakozott: kedd máj. 22, 2012 5:05 pm
 Hozzászólások: 237
 Tartózkodási hely: Budapest, XVI. kerület
 | 
			
				| Köszönöm a segítséget, ezek nagyon hasznos és fontos információk számomra. Így már sokkal nagyobb körültekintéssel fogom összerakni az autót.
 Üdv: Patent Laci.
 _________________ Üdv: Patent Laci.www.patentcentrum.hu  06 20 941 2687.
 
 |  |  
		|    |   |  |  |  |  |  
	
	| Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég |  |  |  
	|  |  | Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
 Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
 Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
 Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.
 
 |  |  |