|  | 
	
	
	
	
		
			| Szerző | Üzenet |  
	
		| Leowrc | 
			
			
				|   Elküldve:  szer. okt. 10, 2012 8:57 pm  |  |  
		| 
			
			| Off-road Mester |  |  |  Csatlakozott: csüt. jan. 12, 2012 5:05 pm
 Hozzászólások: 4374
 Tartózkodási hely: Gödöllő
 | 
			
				| _________________ RC4WD TF2 Marlin Crawler, RC4WD TF2 Toyota 4Runner RC4WD TF2 SWB Jeep Wrangler, RC4WD TF2 LWB Toyota SR5 Vanquish VS4-10  Jeep JK,  SCX10 Jeep Wrangler, TT Subaru,  - RC4WD TEAM DRIVER - CRAZY-CRAWLER TEAM DRIVER - TOPMODELLISMO TEAM DRIVER - 
 
 |  |  
		|    |   |  |  |  
	
		| Leowrc | 
			
			
				|   Elküldve:  vas. nov. 11, 2012 5:00 pm  |  |  
		| 
			
			| Off-road Mester |  |  |  Csatlakozott: csüt. jan. 12, 2012 5:05 pm
 Hozzászólások: 4374
 Tartózkodási hely: Gödöllő
 | 
			
				| HiÍme a 2013-as év bővített szabályzata.
 
 2013 H.R.C.C.T. „SCALE” triál versenyszabályzat.
 
 
 Többfordulós Scale Rc-triál kupasorozat, különböző talajú szabadtéri helyszíneken lebonyolítva.
 
 Járművek leírása:
 
 -A futamokon műanyag, fa vagy fém alapú karosszériával lehet indulni.
 - Rajtolás csak teljes kasztnival (Lökhárítók, ajtók, ívek, plató….stb.)
 - Első szélvédő kötelező.
 - Lökhárítók elől-hátul.
 - Zárt kaszni esetében ajtók megléte. Tető nélküli illetve, ha csővázas építésű az autó, akkor teljes belső térrel kell rendelkeznie. (műszerfal, két ülés, váltókarok, oldalpanelek)
 - Egy járműre csak egy típusú és fajtájú gumiköpeny szerelhető.
 - A sárvédő íveket csak annyira lehet visszavágni, amennyire az 1:1-ben utcán vagy versenyeken találhatóak. (kérdéses moddingolásnál az 1:1-es autó fotóit a szervezőknek a versenyt megelőzően el kell juttatni.) Továbbá a sárvédőknek minden esetben kapcsolódniuk kell a karosszériához.
 - A járműnek minden esetben vagy tetővel, vagy bukókerettel kell rendelkeznie. A sima „cabrio” kialakítás nem elfogadott.
 - Nem lehet 4 kerék kormányzás vagy csak hátsó kerék kormányzás, ha több tengelyed van akkor is csak az első tengelyen elhelyezkedő kerekek kormányozhatóak.
 - Az akkumulátort csak az alvázra lehet fogatni, se a szervóra, se a linkekre, se a hidakra nem lehet tenni
 - A versenyen minden olyan gépjármű részt vehet, ami scale (a valóságban is létező terepjáró ill. teherautó) karosszériával rendelkezik.
 - Egyedi, koncepció és átépített Járművek:
 Minden olyan jellegű jármű ami nem vásárolható széria darabban az anyacég által gyártott, vagy egyáltalán nem szerepel az 1:1 triál futamokon gyári átalakítás nélküli kategóriában külön elbírálásban vesz részt.
 - A Jármű alvázának a jelenlegi pl. Axial scx vagy HRCCT home-made párhuzamos létraváz paramétereit kell figyelembe venni, (méret irányelvnek) és a kasznifelépítményt kell hozzáméretezni az adott paraméterekhez úgy hogy annak kontúrvonalai az utcai használatú autókkal megegyező legyen.
 - Minden építésnél figyelembe kell venni :
 Minden olyan jellegű kasznifelépítmény, alváz módosítás amely kérdéses lehet versenybíróságnál kell előterjeszteni a megépítés előtt minden esetben !(elkerülendő hogy olyat épít valaki amivel nem indulhat) Egy a már meglévő módosítás ami engedélyezett nem vonhat engedélyezetlen következő módosítást maga után.
 - A karosszérián a kerekek nem lóghatnak túl előre vagy hátra, oldalirányban a kerekek (gumik) szélességének legalább 1/2-e a kaszni alatt kell legyen. (sárvédő ívek alatt)
 - A jármű kerekeinek a kerékjárati ívek alatt pontosan kell elhelyezkedniük.
 - Gyári tartozék le ill. felszerelése lehetséges.
 - Egyénileg épített alváz, váltó, motor és minden egyéb tartozék, amit a gépjármű magával hordoz a verseny menete alatt, annak a használata engedélyezett.
 - Tilos a DIG vagy bármilyen mechanikus és elektronikus hidankénti fékező rendszer használata!
 - Az önhordó alvázakon kívül (cc-xc), csak a valós életben is használt párhuzamos létraváz használható. (Kérdéses megoldásoknál az 1:1 es autó fotóit a szervezőknek a versenyt megelőzően el kell juttatni.)
 - Crawler és stick váz használata tilos.
 
 Jármű felfüggesztései:
 - A járművek lehetnek független kerék felfüggesztésűek vagy merev hidakkal szereltek.
 - A járműveknek 4db gátlóval kell rendelkezniük, melyek a 90 foktól előre-hátra maximum. +-20%-kal térhetnek el.
 - A felfüggesztéseket (lengőkar, híd) minden köztes alkatrész nélkül kell a gátlókkal a vázhoz kapcsolni. Tilos a különböző himbák, tolórudak  alkalmazása.
 
 Gumik, felnik:
 -A nemzetközi szabványok által meghatározott, scale 1.55 és 1.9-es felni méret engedélyezett.
 - A gumiköpenyek maximális magassága 116mm lehet.
 
 Hajtás:
 - Egy motoros, egy vagy két kardános elektromos hajtású autó használható.
 - A járműben motor vagy akkumulátor teljesítmény megkötés nincs.
 
 A jármű előrehaladása
 - Az autó előrehaladását csak a járművön lévő fix kerekekkel lehet végrehajtani, kivételes eset a jelölt csörlőzési pont ott a csörlőkötéllel is húzható a nem forgó kerekekkel álló autó. Minden egyéb esetben a jármű önhordó és kerekekkel meghajtott kell legyen.
 (semmilyen egyéb az előrehaladást segítő eszköz nem használható azaz a jármű automatikusan kizárandó a futamból)
 
 Homokvas és annak használata.
 - A járművet fel lehet szerelni 1 pár méretét tekintve maximálisan : 120×40×5mm "homokvassal" amit a menet ideje alatt a járművön kell elhelyezni, és használatával elősegíthetjük a járművünk kerekekkel való előrejutását alátámasztással.
 Minden egyéb kiegészítő ami a jármű részét ( pl Platón, csomagtartón található) nem használható a menet alatt semmilyen előrejutási segédletként. Az egyéb kiegészítő (például : Pótkerék, benzines kanna, létra, raklap Pontozásra kerül a parc ferme-ben de használata ezeknek is tilos)
 Ellenkező esetben súlyos hibának vagy egy kapupárnál a kapupár kihagyásának számolja a versenybíró. A Homokvas anyaga szabadon választott, a "vasak" mérete a figyelemben tartandó.
 
 Csörlő és csörlőzés
 - Csörlő használata a futam menete alatt mindaddig kötésenként 5 pont ameddig a "csörlőzési" pontként megjelölt kapupárhoz el nem érünk.
 (ez két vagy több etap esetében lehet több csörlőzési pont is melyet a verseny bíróság a pályabejárás alkalmával jelez az indulóknak, de az is megeshet hogy egy etapon nincs ilyen a bírók által kijelölt "ingyenes" csörlőzési pont)
 Kötésnek minősül az amikor a csörlőt beakasztottuk egy fix pontra majd a csörlőzés végeztével az akasztót (karabiner, karika,kampó) áthelyezzük egy másik pontra.
 Új csörlőzési pontnak számít az is ha a kötél elszakad és össze kell kössük vagy az akasztópontból kiesik kifordul a pl. kampó és újra ugyanabba a pontba visszaakasztva tudunk tovább csörlőzni.
 Minden egyes ilyen kiakadásnál vagy cs.pont áthelyezésnél darabonként jár az 5 pont
 
 Csörlőzés segédeszközei :
 - A csörlőzés alkalmával független hogy pontozott vagy büntetlen csörlőzési pont ígénybe lehet venni az autó alapfelszereléseként is meglévő vontatókötelet vagy az erre a célra 1:1 ben is létező csigák áttételek kötél rátétek is használhatóak. Kikötés a kiegészítők kicsinyített mérete. Minden egyéb nem nyilvánvaló de csörlőzésnél használható kiegészítő életszerűségéről vagy használhatóságáról a verseny bíróság dönt a futamot megelőzően. A futam alatt a csak azok a kiegészítők használhatóak amik a kocsi részeként szerepelnek (azaz rajta helyezkednek el). Minden nem előre bejelentett és kérdéses kiegészítő vagy eszköz nem használható.
 
 
 Ingyenes csörlőzési pont
 - Az ingyenes csörlőzési pontokon való újrakötések számát (ez lehet egy vagy több) a verseny bíróság a helyszínen a pályabejárás alkalmával közli a versenyzőkkel és az újrakötési darabszám vonatkozik minden résztvevőre. A megadott újrakötési darabszám felett történő csörlőzés az előző szabálybekezdéshez mérten kötésenként 5 ponttal büntetendő.
 
 
 A csörlőzési pont megválasztása.
 - Ez bármilyen a terepen elhelyezkedő tárgy lehet (kő, hasadék, fatönk, gyökér vagy gödör) amelybe akasztjuk a csörlőkötelünk végét.
 Minden esetben ha nem található olyan csörlőzési pont a helyszínen amiben akasztható felület lenne, fel lehet kérni, de csak és kizárólag a verseny bíróság egyik tagját, hogy a cipőjét (annak fűzőjét vagy a fűzőlukat) helyezze egy fix pontra ami innentől egy akasztható csörlőzési pontnak számít. Az ezáltal alkotott csörlőzési pont (cipő) a csörlőzés alatt nem elmozdítható, csörlőzési pontnak a kézzel fogott akasztópont tilos, a csörlő végére rátekert pl. faág keresztben helyezése és egyéb ilyen csörlőköteles rásegítés tilos. Ezekben az esetekben a büntetés súlyos hibának kell elbírálódjon.
 
 A verseny:
 
 - A futamoknál elsősorban nem az időé a döntő szerep. Sokkal lényegesebb az autó valósághű kinézete és a minél precízebb vezetés.
 - Az új pontozási rendszerben minden látszódó valósághű kiegészítőért pontokat adunk, melyek jól jöhetnek a végelszámolásnál. Azonban figyeljetek, mert maximalizáljuk a levonható pontok számát. Érdemes odafigyelni, hogy mikkel vértezitek fel leendő paripáitokat.
 - Minden induló 200 ponttal indul neki a futamoknak.
 - Ebből már a gépátvételnél levonásra kerülnek a kiegészítőkért kapott pontok.
 - A futam teljesítése után a meglevő pontokhoz hozzáadódnak az elkövetett hibák büntető pontjai.
 - Az a versenyző győz, akinek a legkevesebb pontja van a végelszámolásnál.
 Lentebb megtaláljátok a „scale” kiegészítők pontokat érő listáját.
 - Egy nevező egy versenyen, kizárólag egy autóval és egy kategóriában nevezhet.
 - Egy autóval több versenyző nem indulhat.
 - A versenyen akadályokat kell adott helyeken leküzdeni, kihelyezett kapuk között áthaladva. A kapupárok átlagos szélessége 26cm.
 - A kapupárok bármilyen érintése (tolatásnál is) a jármű bármely részével +15 büntető ponttal jár.
 - Teniszlabdás kapunál a merőleges meghosszabbítás a mérvadó, (nem megközölhető a bója)
 - A kapuérintést a vezető bíró ítéli meg és jelzi hangosan a versenyzőknek.
 - A jármű bármilyen kézzel vagy egyéb tárgyal való érintéséért +30 pontbüntetés jár.
 - A verseny menete alatt, kivételt képez a segédeszköz használata, ami az autó tartozéka kell legyen, a verseny menete alatt is. (Ez lehet csörlő, kötél, rámpa, stb.) Ebben az esetben a versenyző az autóhoz nyúlhat büntetőpont nélkül.
 - Segítő személy használata nem engedélyezett.
 - Minden akadályt meg kell próbálni teljesíteni. Ha nem sikerül, akkor a versenyző ezt jelzi a versenybíráknak és mehet tovább a kaput kikerülve vagy az autót a kapu után helyezve!
 - Kapu kihagyása vagy pályaelhagyás +30 büntetőpont
 - A verseny menete alatt, a meghibásodott autónak maximum 1x 5perc javítási idő áll a rendelkezésére.
 - Attól a perctől, amikor a versenyző a bírát kéri, vagy a pályán 1 perc kényszer állás után,
 Az óra ez után 5 percet áll, utána a járműnek tovább kell haladnia, ellenkező esetben a versenyző kiesett.
 - Amennyiben a RAJT előtt jelzi a versenyző a javítási időt, úgy a következő versenyző áll a rajthoz.
 - Ha a javítási időt kért versenyző a helyette beálló versenyző célba érkezéséig sem készül el, abban az esetben kizárásra kerül.
 
 
 - Indulási sorrend minden futamon helyszíni sorsolással dől el.
 
 
 Gyakorlás:
 - Verseny előtt gyalogos pályabejárás a már kijelölt pályán.
 - Versenyen kívüli játék lehetséges annak, aki teljesítette a versenyt vagy nem indul (2.4Ghz-es rádióval vagy egyeztetett frekvencia mellett)
 Mindezt teheti a pályán kívül a versenyt nem zavarva.
 A verseny menete alatt a pályára ráhajtani tilos, ez automatikus kizárással jár.
 
 Rajtoltatás:
 - Amikor az előző versenyző elindult a következő indulónak a rajtnál kell állni. Rajt lekésése automatikus kizárással jár.
 - 1perc késés után a versenyző automatikusan kiesett.
 - Jármű vagy versenyző ellen óvást az eredmény kihirdetéséig fogadunk el, utána ez már nem lehetséges.
 
 -A Kupasorozat pontgyűjtő rendszerben működik, mely az év végén adódik össze. Év végéig a legtöbb pontot összegyűjtött versenyző nyeri meg az adott év kupáját.
 - Bármilyen Bírói döntéssel szemben óvást nem fogadunk el.
 
 
 
 
 
 
 Scale pontok: ................................................gyári.................home made
 
 - Ásó, lapát, emelő, vontatókötél, ládák, stb …….. 1pont................2pont
 - Nyíló ajtók és motorháztető ........................... 3pont...............6pont
 - Teljes belsőtér............................................. 2pont................4pont
 - Teljes motortér .......................................... 2pont................4pont
 - Laprugós felfüggesztés ................................. 4pont................6pont
 - Valós pótkerék.........................................................3pont
 - Fém csomagtartó......................................... 2pont.................4pont
 - Müanyag csomagtartó...............................................1pont
 - Működő csörlő ............................................3pont..................6pont
 - „ál” csörlő...............................................................1pont
 - Sima világitás (csak világít) ........................1pont...................2pont
 - Scale világítás (index, féklámpa,stb).............2pont...................4pont
 - Működő ablaktörlő ......................................2pont....................4pont
 - Doblemezek................................................1pont...................3pont
 - hálózsák ...............................................................1pont
 - polifoam ...............................................................1pont
 - különböző szerszámok .............................................1pont
 - pótkerék imitáció ........................................1 pont..................2pont
 - scale sofőr.............................................................2pont
 - bukókeret (épített kívül) ..........................................2pont
 - bukóketrec (belül ) .....................................fém 2 pont, műanyag 1pont
 - homokvas .................................................fém 2pont, műanyag 1pont
 - elrejtett kasznifelfogatások ......................................2pont
 - versenyautó repro: Ha az autódnak van a valóságban is megépült verziója, akkor jár érte 5 pont. Persze nem egy egyszínű fényezésre gondolok, hanem a teljes design-nak stimmelnie kell. Fényképpel igazolni!!
 - A scale kerék: Itt nem a minta a lényeges, hanem az hogy arányaiban jobban stimmel egy kisebb méretű abroncs az autók alá. Ezzel ugye tálébb lesz a vas, igaz butább is. 3pont
 - Csak a látszódó kiegészítőkért jár pont, kivéve a pici szerszámok, de ezekre maximum 3 pont adható. Kivétel ez alól az rejtett csörlő, ez minden esetben pontozható.
 Az autóért kapható "tálé" pontlimitet felemeltük 40-re!!
 Kötelező érvényű lista, ebben alapból meg kell felelnie az autónak:
 Bármilyen hiányzó kötelező tartozékért 10 büntetőpont/db jár!!
 
 CLASS1
 1;   kemény karosszéria
 2;   első szélvédő és ablakok megléte
 (lehúzott vagy „nincs” ablak, ebben az esetben kötelező belteret kiépíteni)
 3;   lökhárítók megléte, ami nem lehet szélesebb mint a kaszni
 4;   létraváz, vagy önhordó alváz (pl xc-cc)
 5;   1.55 vagy 1.9 kerékméret maximum 116mm-es gumival
 6;   gátlók dőlése a függőlegestől maximum 20%-kal térhet el
 7;   a kerékjárati íveknek stimmelnie kell a tengelytávval
 8;   az autók minimális szélessége 190mm (gumik külső távolsága)
 9;   az autók minimális tengelytávolsága 242mm (Pajero gyári mérete)
 10; a kerekek elől és hátul nem lóghatnak túl a karosszérián
 11; a meghajtást 1 motor és 2 kardántengely biztosíthatja
 12; alap világítás (2 fehér elől és 2 piros hátul)
 13; 1db láda
 14; 1db vontatókötél
 15; 1db üzemanyag tároló kanna
 16; ablaktörlő lapátok megléte elől
 17; vízmentes elektronika (ezt nem ellenőrizzük, ellenben évközbe nem hívom fel rá többet a figyelmeteket)
 18; oldalirányban a kerekek maximum fele lóghat ki a karosszéria alól
 19; csörlő (nem kötelező, ellenben ajánlott)
 20;elsősegély doboz
 21. rendszám, Magyar zászlóval vagy „H” betű jelzéssel
 
 Mivel nem akartuk "kizárni" az idei év H.R.C.C.T. bajnokságából a lexan karosszériás barátainkat, ezért létrehoztunk nekik egy külön kategóriát
 CLASS 2 néven.
 
 A versenyek menete:
 - Egy nevező csak egy kategóriában nevezhet!
 
 
 CLASS 2 szabályzat
 Ez a kategória megegyezik a Class 1-ben leírtakkal, (mind a szabályokban és a pontrendszerben) , de azért van 1-2 különbség. Olvassátok át figyelmesen.
 
 A lista:
 1; lexan karosszéria
 2; első szélvédő és ablakok megléte
 (lehúzott vagy „nincs” ablak, ebben az esetben kötelező belteret kiépíteni)
 3; lökhárítók megléte, ami nem lehet szélesebb mint a kaszni (csővázas autónál a hátsó lökhárító megléte nem feltétel)
 4; létraváz, vagy önhordó alváz (pl.: xc-cc)
 5; 1.55 vagy 1.9 kerékméret maximum 116mm-es gumival
 6; gátlók dőlése a függőlegestől maximum 20%-kal térhet el
 7; a kerékjárati íveknek stimmelnie kell a tengelytávval
 8; az autók minimális szélessége 190mm (gumik külső távolsága)
 9; az autók minimális tengelytávolsága 242mm (Pajero gyári mérete)
 10; a kerekek elől és hátul nem lóghatnak túl a karosszérián
 11; a meghajtást maximum1 motor és 2 kardántengely biztosíthatja
 12; alap világítás (2 fehér elől és 2 piros hátul)
 13; 1db láda
 14; 1db vontatókötél
 15; 1db üzemanyag tároló kanna
 16; vízmentes elektronika (ezt nem ellenőrizzük, ellenben évközbe nem hívom fel rá többet a figyelmeteket)
 17; oldalirányban a kerekek maximum fele lóghat ki a karosszéria alól
 18; csörlő (nem kötelező, ellenben erősen javasolt a megléte)
 19; elsősegély doboz
 20; rendszám, Magyar zászlóval vagy „H” betű jelzéssel
 
 Mindkét kategóriában 5fő induló létszám a minimum!
 Nevezési díj mindkét kategóriában lesz.
 Előnevezéssel: 1.500.-
 Helyszíni nevezéssel: 2.000.-
 
 VERSENYEN ELÉRT HELYEZÉSEK PONTOZÁSAI :
 
 I. hely   –  20pont
 II. hely  –  18pont
 III. hely –  15pont
 IV. hely  -  12pont
 V. hely   -  10pont
 VI. hely  -  8pont
 VII. hely –  6pont
 VIII. hely – 4pont
 IX. hely   -  2pont
 X. hely    -  1pont
 
 
 Üdv: Leo
 _________________ RC4WD TF2 Marlin Crawler, RC4WD TF2 Toyota 4Runner RC4WD TF2 SWB Jeep Wrangler, RC4WD TF2 LWB Toyota SR5 Vanquish VS4-10  Jeep JK,  SCX10 Jeep Wrangler, TT Subaru,  - RC4WD TEAM DRIVER - CRAZY-CRAWLER TEAM DRIVER - TOPMODELLISMO TEAM DRIVER - 
 
 |  |  
		|    |   |  |  |  
	
		| batkaaa | 
			
			
				|   Elküldve:  vas. nov. 11, 2012 7:00 pm  |  |  
		| 
			
			| Pályabejáró |  |  |  Csatlakozott: csüt. feb. 16, 2012 8:48 pm
 Hozzászólások: 735
 Tartózkodási hely: Zsámbék
 | 
			
				| Hali! A csorlozest jol atfontoltatok      egyebkent korrekt. Udv Attila_________________  U4RC: Wraith RR10 1.9: Jeep "CRAWL1" Wrangler YJ RR88 Jeep OB  Onroad: TT01E
 
 |  |  
		|    |   |  |  |  
	
		| gr3ddy | 
			
			
				|   Elküldve:  hétf. nov. 12, 2012 7:12 am  |  |  
		| 
			
			| Sárvédő |  |  |  Csatlakozott: szomb. aug. 18, 2012 12:29 pm
 Hozzászólások: 82
 Tartózkodási hely: Zugló
 | 
			
				| Akinek kell rendszámtábla tervező http://egyedi-keret.plaket.hu/start.php Explorer alatt működik jól, ha megvan print-screen, kicsinyít, kinyomtat._________________
 G-Made R1
 Scx10 öszvér
 Tamiya Jeep Wrangler (cc01)
 Lrp S10MT
 
 
 |  |  
		|    |   |  |  |  
	
		| Döncy | 
			
			
				|   Elküldve:  szer. nov. 14, 2012 7:55 pm  |  |  
		| 
			
			| Sziklamászó |  |  |  Csatlakozott: szomb. jan. 21, 2012 2:52 pm
 Hozzászólások: 1236
 Tartózkodási hely: Százhalombatta
 | 
			
				| _________________
 -Döncy-
 duchony.zoltan@gmail.com
 Telenor/354-2873
 
 A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Döncy csüt. feb. 14, 2013 7:02 am-kor.
 
 
 |  |  
		|    |   |  |  |  
	
		| Leowrc | 
			
			
				|   Elküldve:  szomb. jan. 19, 2013 9:12 pm  |  |  
		| 
			
			| Off-road Mester |  |  |  Csatlakozott: csüt. jan. 12, 2012 5:05 pm
 Hozzászólások: 4374
 Tartózkodási hely: Gödöllő
 | 
			
				| Hi All!
 Megszülettek az idei bajnokság időpontjai.
 Idén is a Vasárnapok mellett döntöttünk.
 
 Íme:
 1,  Március 24
 2,  Április 28
 3,  Május 26
 4,  Június 29-30 (éjszakai terv)
 5,  Július 27-28  (éjszakai terv)
 6,  Augusztus 25
 7,  Szeptember 15
 8,  Október 20
 
 
 Üdv: Leo
 _________________ RC4WD TF2 Marlin Crawler, RC4WD TF2 Toyota 4Runner RC4WD TF2 SWB Jeep Wrangler, RC4WD TF2 LWB Toyota SR5 Vanquish VS4-10  Jeep JK,  SCX10 Jeep Wrangler, TT Subaru,  - RC4WD TEAM DRIVER - CRAZY-CRAWLER TEAM DRIVER - TOPMODELLISMO TEAM DRIVER - 
 
 |  |  
		|    |   |  |  |  
	
		| Leowrc | 
			
			
				|   Elküldve:  szomb. jan. 19, 2013 10:10 pm  |  |  
		| 
			
			| Off-road Mester |  |  |  Csatlakozott: csüt. jan. 12, 2012 5:05 pm
 Hozzászólások: 4374
 Tartózkodási hely: Gödöllő
 | 
			
				| _________________ RC4WD TF2 Marlin Crawler, RC4WD TF2 Toyota 4Runner RC4WD TF2 SWB Jeep Wrangler, RC4WD TF2 LWB Toyota SR5 Vanquish VS4-10  Jeep JK,  SCX10 Jeep Wrangler, TT Subaru,  - RC4WD TEAM DRIVER - CRAZY-CRAWLER TEAM DRIVER - TOPMODELLISMO TEAM DRIVER - 
 
 |  |  
		|    |   |  |  |  
	
		| batkaaa | 
			
			
				|   Elküldve:  vas. jan. 20, 2013 3:38 am  |  |  
		| 
			
			| Pályabejáró |  |  |  Csatlakozott: csüt. feb. 16, 2012 8:48 pm
 Hozzászólások: 735
 Tartózkodási hely: Zsámbék
 | 
			
				| hali! akkor ezekszerint maradnak a vasárnapok?       üdv Attila_________________  U4RC: Wraith RR10 1.9: Jeep "CRAWL1" Wrangler YJ RR88 Jeep OB  Onroad: TT01E
 
 |  |  
		|    |   |  |  |  
	
		| Leowrc | 
			
			
				|   Elküldve:  vas. jan. 20, 2013 9:08 am  |  |  
		| 
			
			| Off-road Mester |  |  |  Csatlakozott: csüt. jan. 12, 2012 5:05 pm
 Hozzászólások: 4374
 Tartózkodási hely: Gödöllő
 | 
			
				| Hi Igen, sajna szombatonként (is) dolgozom.     Üdv: Leo_________________ RC4WD TF2 Marlin Crawler, RC4WD TF2 Toyota 4Runner RC4WD TF2 SWB Jeep Wrangler, RC4WD TF2 LWB Toyota SR5 Vanquish VS4-10  Jeep JK,  SCX10 Jeep Wrangler, TT Subaru,  - RC4WD TEAM DRIVER - CRAZY-CRAWLER TEAM DRIVER - TOPMODELLISMO TEAM DRIVER - 
 
 |  |  
		|    |   |  |  |  
	
		| Latya | 
			
			
				|   Elküldve:  vas. jan. 20, 2013 9:11 am  |  |  
		|  | 
			
				| Egy érv miért :A Gödöllői és a Palotai srácok is elég nagy arányban dolgoznak szombatonként így maradt a vasárnap
 akkor 98% nem dolgozik senki reméljük
 
 
 |  |  
		|    |      |  |  |  |  |  
	
	| Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 0 vendég |  |  |  
	|  |  | Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
 Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
 Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
 Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.
 
 |  |  |